اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

بیمارستان 128 تختخوابی اهر به 170 تختخوابی ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اهر گفت: بیمارستان 128 تختخوابی اهر به 170 تختخوابی ارتقا می‌یابد.

بیمارستان 128 تختخوابی اهر به 170 تختخوابی ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا صدیقی ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان باقرالعلوم اهر که به مناسبت روز پرستار انجام شد اظهار کرد: بیمارستان اهر به علت مرکزیت شهرهای منطقه ارسباران به عنوان یکی از بیمارستان‌های مادر و همچنین برای شهرستان‌های همسایه مطرح بوده و تقویت و توسعه این بیمارستان از نیازهای ضروری و مورد نیاز منطقه است.

رئیس کارگروه بهداشت و درمان شهرستان اهر گفت: با پیگیری انجام شده و مساعدت ویژه دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همراهی آنها تجهیزات ویژه به امکانات درمانی آن در راستای سفر ریاست محترم جمهوری افزوده شده که از جمله آنها می‌‌‌توان به تجهیز و راه‌اندازی مرکز ICU ،CCU، آندوسکوپی، کونولوسکوپی، افزایش تخت‌ها از 128 به 149 تخت و سیستم ناوگان حمل بیمار و آمبولانس و سایر تجهیزات پیشرفته و خانه‌های سازمانی برای پزشکان غیربومی در محل بیمارستان اشاره کرد.

وی گفت: با هماهنگی و تخصیص اعتبارات در سال‌جاری قسمت اداری بیمارستان اهر از محل فعلی انتزاع و بیمارستان اهر توسعه می‌یابد و همچنین برای ارائه خدمات مناسب اورژانس بیمارستان نیز به صورت مستقل با تجهیز به امکانات جدید به صورت مستقل به بیماران اورژانسی و جراحی ارائه خدمت می‌کند.

فرماندار اهر به اورژانس‌های بین راهی شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: در تمام مبادی ورودی این شهرستان اورژانس‌های بین راهی راه‌اندازی شده که امیدواریم با جذب نیروهای جدید برای اورژانس مشکل کمبود نیرو در این مراکز اورژانس مرتفع شود تا شاهد توسعه و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان باشیم.

وی، در ادامه این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان با پرسنل پرستار شاغل در بیمارستان دیدار و روز پرستار و ولادت حضرت زینب کبری(س) را به پرستاران تبریک و تهنیت گفتند و از نزدیک مسائل و مشکلات پرستاران را بررسی کردند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول