اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

راه‌اندازی توریسم ورزشی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، توریسم ورزشی در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی توریسم ورزشی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نصرالله پریچهره ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد دائمی تسهیلات سفر استان که در اداره کل میراث فرهنگی مازندران مستقر است در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحث توریسم ورزشی در اولویت فعالیت‌های بخش فرهنگی ورزشی اداره کل و امور جوانان مازندران قرار دارد، اظهار کرد: باید همت شود با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، حضور مسافران خارجی در مازندران رونق یابد.

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران آمادگی دارد تا میزبان مسافران نوروزی در مازندران باشد.

پریچهره با اشاره به اینکه تمامی سالن‌های ورزشی سطح استان که با سیستم گرمایشی مجهز بود برای اقامت مسافران نوروزی آماده شد، تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای با چند استان کشور منعقد شد تا برای ورزشکاران و کارکنان بخش ورزشی که برای مسافرت به استان‌های مورد نظر سفر می‌کنند محل اقامت فراهم شود.

وی ادامه داد: بر اساس همین تفاهمنامه، امسال برخی دستگاه‌های اجرایی ویلا، سوئیت و محل اسکان مسافر خود را در اختیار حوزه ورزش قرار دادند که نوروز امسال میزبان قهرمانان ورزشی کشور بودیم.

این مسئول به راه‌اندازی توریسم ورزشی در مازندران اشاره کرد و گفت: امسال با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی توریسم ورزشی در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: مازندران قطب ورزشی کشور است که در طول سال با برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی توان خوبی در توسعه صنعت توریسم خارجی در استان را دارد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول