اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد

اختصاص تجهیزات جدید امدادی به مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: اختصاص تجهیزات جدید امدادی از برنامه‌های سال جاری جمعیت هلال احمر کشور برای مازندران است.

اختصاص تجهیزات جدید امدادی به مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود مظفر ظهر امروز در حاشیه سفر به مازندران و بازدید از امکانات نوروزی هلال احمر مازندران در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نقش محوری استان مازندران در صنعت گردشگری و پذیرش میلیون‌ها گردشگر در فصول مختلف و همچنین با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی این استان و تعدد وقوع حوادث و سوانح طبیعی و انسانی‏، برنامه تقویت زیرساخت‌های امدادی مازندران در دستور کار جمعیت هلال احمر کشور قرار دارد.

وی تصریح کرد: تخصیص بیش از 3 میلیارد تومان تجهیزات امدادی و استقرار یک فروند بالگرد امدادی در سال گذشته از جمله برنامه‌هایی بود که در راستای سیاست راهبردی جمعیت هلال احمر و به منظور تقویت زیرساخت‌های امدادی استان مازندران انجام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: احداث پنج پایگاه امداد و نجات بین شهری در طول محورهای مواصلاتی و نقاط پرخطر و همچنین اختصاص تجهیزات جدید امدادی از برنامه‌های سال جاری جمعیت هلال احمر کشور برای استان مازندران است.

مظفر با تأکید بر نقش موثر آموزش و ارتقای ظرفیت‌های خودامدادی در جامعه گفت: از آنجایی که مردم نخستین کسانی هستند که در صحنه حوادث و سوانح و در فرآیند امدادرسانی مشارکت می‌کنند، ضروری است آموزش‌های امداد و نجات در سطوح مختلف جامعه ترویج شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره برنامه‌های جمعیت هلال احمر مازندران در اجرای طرح نوروزی افزود: امسال برنامه‌های موثری از سوی جمعیت هلال احمر استان مازندران برای نوروز 91 برنامه‌ریزی و اجرایی شده است که برپایی 32 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده‌ای و بیش از 40 پست راهنمایی مسافران و همچنین 30 خیمه نماز بخشی از خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر استان به مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی در پایان گفت: از آنجایی که استان مازندران به عنوان استان معین برای کلانشهر تهران محسوب می‌شود و از سویی دیگر با توجه به ظرفیت‌های ملی مازندران باید زیرساخت‌های امدادی استان در پرتو نگاه ملی تقویت شود و امیدواریم در سال جدید شاهد تحقق چنین وضعیتی باشیم.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول