اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

بودجه شبکه بهداشت شهرستان جم 2 برابر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: بودجه شبکه بهداشت شهرستان جم 2 برابر می‌شود.

بودجه شبکه بهداشت شهرستان جم 2 برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی در بازدید از مرکز بهداشتی امیرالمومنین(ع) و تجلیل از پرستاران این شهرستان گفت: پرستاران با جان و دل تلاش می‌کنند و باید همواره از حضرت زینب (س) الگوبرداری کنند.

وی افزود: قدردانی از پرستاران امر مهمی است که باید مورد توجه مسئولان بهداشت و درمان قرار گیرد و در این راستا نباید کوتاهی شود.

فرماندار جم با اشاره به خدمات مطلوب شبکه بهداشت جم خاطر نشان کرد: ‌طی مدت شش ماهی که در شهرستان جم حضور دارم ‌تاکنون هیچگونه اعتراضی از مراکز درمانی از سوی شهروندان مطرح نشده و این نشانه تعهد کاری پرسنل زحمت‌کش این شبکه است.

عبداللهی از 2 برابر شدن بودجه شبکه بهداشت شهرستان جم خبر داد و گفت: با رایزنی و تلاش انجام شده امسال بودجه شبکه بهداشت را دو برابر می‌کنیم و امیدواریم مسئولان این شبکه در راستای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی به اهمیت شغل پرستاری اشاره کرد و افزود: ‌کار پرستار در لحظه ورود بیمار باید شکل بگیرد اما شغل‌های دیگر چنین نیست و همین تفاوت باعث ارزش و قرب پرستار در پیشگاه خداوند است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم نیز اظهار کرد: پرستاران شهرستان جم دارای وجدان کاری بالایی هستند و با تمام وجود خدمت می‌کنند.

احمد قاسمی یادآور شد: رسیدگی به پرستاران در دستور کار این شبکه قرار دارد و از همه ظرفیت موجود برای رضایت خاطر پرستاران بهره می‌بریم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول