اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

امدادگران هلال‌احمر 77 هزار نفر را از مرگ نجات دادند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی اعلام کرد: در سال گذشته بیش از 77 هزار نفر در استان توسط امدادگران این جمعیت از مرگ نجات پیدا کردند.

امدادگران هلال‌احمر 77 هزار نفر را از مرگ نجات دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی محمد قاسمی اظهار کرد: عمده امدادرسانی مربوط به در راه ماندگان برف و کولاک بوده است، ضمن اینکه علاوه بر آن حدود 39 هزار نفر در حوادث و سوانح سال 90 توسط امدادگران هلال‌احمر استان به صورت سرپایی درمان و فقط 914 نفر به مراکز درمانی، منتقل شدند.

وی با اشاره به آمار حوادث ثبت شده در شهرستان‎های خراسان‌رضوی گفت: در سال 90، قوچان بیشترین تعداد حوادث را در گزارشات به خود اختصاص داده است و پس از آن محورهای سبزوار و تربت‎حیدریه پرحادثه‌ترین شهرستان‎های این استان بوده‎اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی ادامه داد: حضور یک هزار و 523 تیم عملیاتی در حوادث و سوانح هلال‌احمر استان گزارش شده و پرسنل، امدادگران و نجات‌گران ما با امداد‎رسانی به آسیب‎دیدگان و مصدومان حدود 4 هزار و 952 نفر روز فعالیت کردند.

وی افزود: در این عملیات‎ها تلاش کرده‎ایم با سرعت و اقدام به موقع به استانداردها نزدیک شویم ضمن اینکه ایجاد 40 پایگاه امداد و نجات نوروزی در سطح جاده‎‎های استان باعث افزایش اطمینان و آرامش مسافران در برابر بروز خطرات احتمالی شده است.

قاسمی اسکان اضطراری در راه‌ماندگان را از جمله خدمات این جمعیت به مسافران عنوان کرد و افزود: 38 هزار و 233 نفر در سال گذشته در خراسان‎رضوی اسکان اضطراری یافتند و از خدمات امدادگران و تلاشگران هلال‌احمر در این استان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول