اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک قزوین:

مدال‌آوری تیم شهرداری الوند قطعی است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک قزوین گفت: مدال‌آوری تیم شهرداری الوند در لیگ ترامپولین ژیمناستیک کشور قطعی است.

مدال‌آوری تیم شهرداری الوند قطعی است

کامران داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم شهرداری الوند به عنوان تنها نماینده قزوین در لیگ ژیمناستیک کشور در مرحله نخست لیگ به مقام چهارم رسید.

داودی افزود: با وضعیت خوبی که در تیم شهرداری الوند می‌بینم، در مرحله دوم لیگ ترامپولین کشور نتیجه قابل قبولی را می‌گیریم تا سبب سربلندی نام قزوین باشیم.

وی از کمبود امکانات ابراز نارضایتی کرد و یادآور شد: بارها اعلام کرده‌ایم، استان قزوین سالنی استاندارد برای ژیمناستیک ندارد و هنوز شش وسیله اصلی ژیمناستیک در مجموعه الغدیر تهیه نشده است.

دبیر هیئت ژیمناستیک قزوین ادامه داد: به همین دلیل نمی‌توانیم رقابت‌های ژیمناستیک را میزبانی کنیم و در انزوا به سر می‌بریم که این برای ژیمناستیک قزوین امر ناخوشایندی است.

داودی اضافه کرد: اگر در سال‌های آینده یک سالن برای همین منظور در اختیار هیئت ژیمناستیک قرار گیرد قول آن را می‌دهیم که همیشه در میزبانی مسابقات پیشقدم باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه حامیان مالی از ژیمناستیک حمایت نمی‌کنند، اظهار کرد: چون ورزش ژیمناستیک در رسانه‌های تصویری و نوشتاری مطرح نمی‌شود حامیان مالی رغبت کمتری برای اسپانسر شدن نشان می‌دهند و این امر نیز به ضرر ژیمناستیک تمام می‌شود.

دبیر هیئت ژیمناستیک قزوین، امین ارباب را تنها ملی‌پوش ژیمناستیک قزوین معرفی کرد و افزود: امین ارباب در بخش ایروبیک به تیم ملی دعوت شده است و تنها نماینده قزوین در تیم ملی ژیمناستیک کشور است.

* در سال‌های 91 و 92 به دنبال قهرمانی هستیم

داودی با بیان این مطلب که سه سال است برای ژیمناستیک‌کاران قزوینی سرمایه‌گذاری شده است، بیان کرد: سال 91 و 92 برای ژیمناستیک قزوین سال نتیجه‌گیری است و به دنبال کسب عنوان‌های قهرمانی هستیم.

وی در پایان ورزش ژیمناستیک را جزو ورزش‌های دیر بازده برشمرد و اذعان کرد: برای تربیت یک ژیمناستیک‌کار چند سال آموزش لازم است و برای همین مهم باید برنامه‌ریزی طولانی‌مدت انجام شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول