اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان یک هفته تمرین در قم/

نخستین مرحله اردوی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان به پایان رسید

خبرگزاری فارس: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان در راه مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید.

نخستین مرحله اردوی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که قرار است امسال تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی دانش‌آموزان کشورمان راهی مسابقات جهانی و آسیایی دانش‌آموزان شوند، تیم ملی رشته بدمینتون برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز کرد.

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان قاره کهن نخستین رویداد پیش روی ملی‌پوشان دانش‌آموزی بدمینتون کشورمان است و برای همین منظور تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان خود را برای حضوری موفق در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

برای این منظور نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان با برنامه‌ریزی انجمن بدمینتون دانش‌آموزان کشور و هماهنگی با هیئت بدمینتون و انجمن بدمینتون آموزشگاه‌های استان قم برگزار شد.

ملی‌پوشان بدمینتون دانش‌آموزی تمرینات خود را در نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی از روز پنجم فروردین ماه در شهر مقدس قم آغاز کرده و به مدت یک هفته در این شهر تمرین کردند، ضمن اینکه در حین این تمرینات یک مرحله انتخابی نیز برگزار شد.

در واقع نفراتی که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان دعوت شده بودند، نفرات اول تا سوم رقابت‌های بدمینتون مقطع متوسطه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور در تابستان سال 1390 بودند که کادر فنی تیم ملی آنها را انتخاب کرده بود.

این در حالی است که هدایت تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان در راه اعزام به مسابقات قهرمانی بدمینتون دانش‌آموزان جهان بر عهده صادق کرباسی از چهره‌های سابق بدمینتون کشور است و این تیم بعد از یک هفته تمرین در قم به کار خود پایان داد.

در این مرحله که نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان محسوب می‌شد، 21 بدمینتون‌باز حضور داشتند که یک نفر آنها به دلیل محدودیت سنی از اردو کنار رفت و از بین 20 بدمینتون‌باز دیگر نیز 10 نفر برای مرحله دوم انتخاب شدند.

قرار است دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان در نیمه اول اردیبهشت ماه به میزبانی احتمالی انجمن بدمینتون آموزشگاه‌های استان قزوین برگزار شود که در آن مرحله 10 بدمینتون‌باز انتخاب شده حضور خواهند داشت.

در نهایت قرار این است که تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان با ترکیبی متشکل از چهار بدمینتون باز راهی مسابقات برون مرزی شود اما در صورتی که موافقت مسئولان برگزاری رقابت‌ها جلب شود، ممکن است یک تیم چهار نفره دیگر نیز از ایران اعزام شود.

اردوی یک هفته‌ای تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان از پنجم تا 12 فروردین ماه در تالار بدمینتون مرحوم فرهمند موحد واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و رسما به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول