اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‌ریزی استانداری قزوین:

تلاش استانداری قزوین برای احیای اماکن تاریخی

خبرگزاری فارس: مدیرکل برنامه‌ریزی استانداری قزوین گفت: استانداری قزوین در کنار مدیریت شهری در احیاء مکان‌های تاریخی فعالیت می‌کند.

تلاش استانداری قزوین برای احیای اماکن تاریخی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین صفر لک در حاشیه بازدید از دومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز اظهار کرد: کار زیبا و پسندیده‌ای که دو سال است از سوی دست‌اندرکاران مربوطه به انجام رسیده موجب احیاء سنت‌های دیرینه ملت ایران و شهر قزوین می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز که ابعاد مختلف زندگی و حیات کودکی نسل‌های قبل را مورد توجه قرار داده، به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی توجه خاصی کرده است تا متوجه شویم ملت ما سرشار از فرهنگ غنی و کهن هستند.

لک اضافه کرد: بازی یکی از ابزارهای رشد انسان‌ها بوده و این مهم در دوران کودکی از حساسیت خاصی برخوردار است.

این مسئول افزود: اگر مسئولان بتوانند بازی‌های بومی را که با تحرک و فعالیت بدنی خاصی همراه است با اقتضائات جامعه امروزی هماهنگ کنند کودکان و نوجوانان بهتر رشد می‌کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی استانداری قزوین با بیان اینکه اینگونه برنامه‌ها مورد توجه مسئولان ارشد استان بوده است افزود: استانداری در آماده‌سازی فضاهای تاریخی برای برگزاری اینگونه برنامه‌ها می‌تواند در کنار مدیریت شهری فعالیت داشته باشد.

وی بیان کرد: باید بخش مهمی از اعتبارات استان در حوزه احیاء فضاهای فرهنگی صرف شود و شهرداری در قدم نخست با مرمت مکان تاریخی سعدالسلطنه توانسته مقدمه این حرکت مهم در شهر قزوین باشد.

لک یاد آور شد: توجه به ارائه خدمات نرم‌افزاری در شهرداری مرکز استان که بار اصلی آن بر دوش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بوده اقدامی تحسین‌برانگیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول