اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بخش روباتیک نمایشگاه اسباب‌بازی قزوین:

به روبات‌های ورزشی احساس نیاز نکرده‌ایم

خبرگزاری فارس: مسئول بخش روباتیک در نمایشگاه ملی اسباب‌بازی قزوین گفت: از نظر علمی توانایی ساخت روبات‌های ورزشی را داریم اما تا به امروز احساس نیاز به روبات‌های ورزشی نکرده‌ایم.

به روبات‌های ورزشی احساس نیاز نکرده‌ایم

محمد چیت‌سازان امروز در حاشیه اختتامیه نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در زمینه‌های مختلف ورزشی مهندسان ایرانی روبات‌هایی را ابداع کرده‌اند اما هنوز به صورت رسمی در محافل ورزشی استفاده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: استان قزوین در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی مسابقات روباتیک ورزشی را در دو بخش 1 به 1 و 2 به 2 برگزار می‌کند که در توسعه آموزش روباتیک در بین مراکز آموزشی تأثیر به‌سزایی دارد.

مسئول بخش روباتیک در نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌بازی قزوین ادامه داد: مسابقات 3 به 3 و یا بالاتر به دلیل صرف هزینه‌های زیاد معمولا از حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی خارج است و بیش‌تر در دانشگاه‌های آزاد کشور برگزار می‌شود.

چیت‌سازان شیوه حرکت روبات‌ها را به سه حالت دانست و افزود: روبات‌ها به سه حالت صدا، خط و نور حرکت می‌کنند و می‌توان آنها را کنترل کرد که البته حساسیت هر یک از آنها متفاوت است.

وی با بیان اینکه مدیران آموزش و پرورش در بحث آموزش روباتیک سلیقه‌ای عمل می‌کنند، خاطر نشان کرد: متأسفانه ما نمی‌توانیم بر روی مدارس تمرکز کنیم، چون مدیران مدارس سلیقه‌ای عمل می‌کنند و نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود.

چیت‌سازان در پایان بیان کرد: با همه این اوصاف در فصل تابستان کلاس‌های روباتیک در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول