اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بازرسی ستاد تسهیلات سفر مازندران:

مازندران با زیرساخت استانی در گردشگری خدمات ملی می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران گفت: تمام زیرساخت‌ها در مازندران استانی بوده، ولی خدمات ارائه شده ملی و کشوری است.

مازندران با زیرساخت استانی در گردشگری خدمات ملی می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شعبانعلی واحدی شامگاه یکشنبه در نشست اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: پس از بازگشت از بازدید یادمان‌های شهدای مناطق جنگی در خوزستان، سرکشی دوباره در استان را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی تعطیلات نوروز، بازدید از شهرستان رامسر، چالوس و محور کندوان، نوشهر، نور، محمودآباد، آمل، فریدونکنار، بابلسر، قائمشهر، سوادکوه، جویبار و ساری انجام شد.

واحدی با بیان اینکه استان مازندران با داشتن جمعیتی بیش از 3 میلیون نفر و سرازیر شدن انبوهی از مسافران از سراسر کشور به این استان بیان داشت: تمام زیرساخت‌ها در مازندران استانی بوده، ولی خدمات ارائه شده ملی و کشوری است.

این مسئول با اشاره به اینکه حجم زیادی از مسافران از محور کندوان وارد استان شدند، ادامه داد: مسافران بازدید و استقرار گسترده‌ای در منطقه تفریحی توریستی نمک آبرود داشتند که در مقایسه با سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران افزود: مسافرانی که از 25 اسفند تاکنون وارد استان شدند 11 میلیون و 77 هزار مسافر از مراکز فرهنگی، تاریخی، مذهبی و موزه‌ها بازدید داشتند که رشد حدود 28 درصدی نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

وی با بیان اشاره به حضور مسئولان ارشد استان، مسئولان کمیته‌های 9 گانه و سایر مسئولان و عوامل مرتبط با ستاد تسهیلات سفر استان که جمعیت 60 هزار نفری را به خود اختصاص دادند، خاطرنشان کرد: مسئولان استان از اتحاد و همکاری همه‌جانبه در ارائه خدمات صادقانه به مردم و مسافران برخوردار هستند که جای قدرشناسی دارد.

واحدی اذعان داشت: اگر چه با بررسی و بازدیدهای انجام شده با وجود مشکلات و نارسایی‌ها شاهد رشد جمعیت مسافر و مقیم در استان هستیم نشان از فعالیت همه دست‌اندرکاران در ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول