اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار اروندکنار:

جاده‌های اروندکنار در نوروز بی‌تصادف بود

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار گفت: جاده‌های این منطقه در تعطیلات نوروز کاملاً بی‌تصادف گزارش شده است.

جاده‌های اروندکنار در نوروز بی‌تصادف بود

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امسال نیز چون هر سال منطقه اروندکنار و یادمان والفجر هشت، زیارتگاه و میزبان تعداد زیادی مهمان و کاروان‌های راهیان نور در قالب کشوری، لشکری، دولتی و ... بود که از اقصی نقاط کشور برای زیارت به این منطقه مشرف شدند.

وی افزود: این منطقه امسال از حال و هوای ویژه‌تری برخوردار بود چنانچه در لحظه تحویل سال بالغ بر 45 هزار نفر در یادمان حضور بهم رساندند.

بخشدار اروندکنار تصریح کرد: از ویژگی‌های منحصر بفرد تعطیلات نوروز امسال در اروندکنار و در محل یادمان والفجر هشت می‌توان به برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت با تعامل و همکاری مضاعف نیروهای دریابانی، بسیج، سپاه، انتظامی و مردمی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این راستا همه مسئولان و عوامل اجرایی منطقه دست در دست یکدیگر داشته و اوقات بسیار خوب و در خور شأنی را برای شهروندان و زوار رقم زدند.

به گفته حیایی اهوازی شهرداری و اداره آموزش و پرورش این منطقه نیز ستاد اسکان مهمانان نوروزی و پذیرایی و خدمات‌رسانی از آنها را به خوبی و با تلاش هر چه تمام به انجام رساندند.

وی با بیان اینکه امسال اروندکنار در برابر مسافران و کاروان‌های راهیان نور وارد شده به این منطقه سربلندتر از سال‌های گذشته شد، گفت: با تدابیر اندیشیده شده خوشبختانه هیچ مورد تصادف در جاده‌های این منطقه رخ نداد.

بخشدار اروندکنار خاطرنشان کرد: با اقداماتی نظیر تعریض جاده‌های مسیر، استقرار موانع و سرعت‌گیرهای مناسب جاده‌ای، نصب علائم هشدار دهنده، خط‌کشی‌های منظم و همچنین استقرار نیروهای پلیس‌راه رد نقاط مختلف جاده از جمله اموری بوده که به خوبی نظم و امنیت را در منطقه برای شهروندان و مسافران نوروزی برقرار کرد.

وی در پایان عنوان کرد: در این میان مردم اروندکنار و مسافران نوروزی نیز به خوبی با مسئولان اجرایی منطقه تعامل داشته و در برقراری نظم و مقررات تلاش کردند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول