اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی زنجان و حومه خبر داد

وقوع 2 مورد آتش‌سوزی همزمان با روز طبیعت در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان و حومه با اشاره به اینکه روز طبیعت سال جاری بی‌حادثه بود گفت: در روز 13 فروردین فقط دو مورد آتش‌سوزی در زنجان رخ داده است.

وقوع 2 مورد آتش‌سوزی همزمان با روز طبیعت در زنجان

حمیدرضا یاختی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به استقرار نیروهای آتش‌نشانی در مناطق مختلف استان اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی در روز طبیعت در جاده‌های منتهی به شهر زنجان مستقر شده بودند.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در روز طبیعت در آماده‌باش کامل بوده‌اند تصریح کرد: با همکاری مردم روز طبیعت حادثه پر خطری در سطح شهر زنجان رخ نداده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی زنجان و حومه با اشاره به اینکه در روز طبیعت مردم در دو مورد اقدام به تماس با شماره 125 کرده‌اند اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی در روز طبیعت اقدام به اطفای حریق در روستای ینگجه و همچنین جاده کشتارگاه کرده‌اند که هر دو مورد فقط علف‌های هرز و خشک آتش گرفته بود و آسیبی به باغ‌های مجاور وارد نشد.

وی از کاهش محسوس حوادث سال جاری نسبت به سال گذشته در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: سال گذشته در حدود 18 مورد آتش‌سوزی در روز طبیعت رخ داده بود که در خلال این آتش‌سوزی‌ها آسیب‌هایی هم به باغ‌ها وارد شده بود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول