اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی خبر داد

تدوین 30 سرفصل مشترک همکاری میان کمیته امداد و بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی گفت: 30 سرفصل مشترک در راستای همکاری‌های دو نهاد کمیته امداد و بسیج تدوین شده است.

تدوین 30 سرفصل مشترک همکاری میان کمیته امداد و بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره)، سرهنگ علیرضا تواضع با اشاره به سه سال فعالیت‌های مشترک دو نهاد کمیته امداد و بسیج در استان، اظهار داشت: بیشتر فعالیت‌های بسیج سازندگی با کمیته امداد در قالب ساخت مسکن در مناطق روستایی و محروم استان متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح اولیه انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری از سوی بسیج سازندگی کشور ابلاغ شده است، تصریح کرد: این طرح هم‌اکنون در سطح استان به طور گسترده مورد اجرا قرار گرفته است.

تواضع با اشاره به توانایی بسیج در انجام امور علمی- فرهنگی در راستای رفع فقر در جامعه، گفت: بسیج سازندگی تاکنون اقدامات مؤثری را در راستای اشتغال‌آفرینی برای مددجویان کمیته امداد به منظور حمایت از فعالیت‌های کشاورزی انجام داده است.

وی به لزوم کمک‌های مسئولان در راستای توسعه همکاری‌های مشترک بسیج با سایر نهادها تأکید کرد و گفت: می‌توان با فرهنگ‌سازی ارتباط بین ارگان‌ها در راستای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به شهروندان زمینه لازم را برای ساختن جامعه آرمانی فراهم کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی با بیان اینکه تمامی بدنه بسیج از نخستین رده تا آخرین پایگاه، برای توسعه این گونه مشارکت‌ها در راستای به‌سازی فضای عمرانی جامعه و زدودن فقر از آن آمادگی دارد، تأکید کرد: همکاری مشترک بین کمیته امداد و بسیج در زمینه‌های عمرانی، به توسعه زیرساخت‌های این حوزه کمک می‌کند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول