اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال

بیش از 40 منزل شخصی در مشهد پلمپ شد

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد از پلمپ بیش از 40 مورد منزل شخصی در ایام نوروز به دلایل ایمنی، بهداشتی و غیره خبر داد.

بیش از 40 منزل شخصی در مشهد پلمپ شد

حسن موحدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در موضوع ساماندهی منازل شخصی فرمانداری مشهد مطالعات بسیاری داشت که در این راستا توانستیم نگرش‌ها را در این موضوع در یک راستا قرار دهیم و مالکین منازل شخصی هم متوجه شدند باید تحت ضابطه‌ای خاص قرار گیرند.

وی افزود: حتی در همین راستا در ایام پایانی سال 90 شاهد بودیم که بسیاری از منازل شخصی درخواست تعیین نرخ و ضوابطی خاص را داشتند.

فرماندار مشهد با اشاره به تعداد منازل شخصی پلمپ شده در ایام نوروز امسال، خاطرنشان کرد: تا پیش از ایام نوروز بالغ بر 40 منزل شخصی به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی و در ایام نوروز نیز بیش از 40 منزل شخصی به دلایلی چون رعایت نکردن مسائل بهداشتی، ایمنی و غیره پلمپ شدند.

موحدیان در ادامه در ارتباط با ساماندهی زوارکش‌ها اظهار داشت: در این رابطه به موفقیت رسیدیم و امروز کمتر شاهد استفاده ادبیاتی خاص از زبان زوارکش‌ها یا حالات‌های قبلی از سوی آنها هستیم.

فرماندار مشهد ادامه داد: در همین راستا از لفظ زوارکش‌ها دیگر استفاده نمی‌شود و عنوان این نوع از ناوگان حمل و نقل"راهنمای زائر" است.

موحدیان در پایان با تأکید بر کاهش شکایات از وضعیت خدمات در شهر مقدس مشهد گفت: در ایام نوروز شاهد کمترین شکایات و نارضایتی از سوی مردم بودیم و این موضوع حاکی از وضعیت مطلوب و خوب ارائه خدمات در پایتخت معنوی ایران است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول