اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حیدری‌طیب:

حمایت از تولید ملی مکمل جهاد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای منتخب مردم کرمانشاه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید ملی مکمل جهاد اقتصادی است.

حمایت از تولید ملی مکمل جهاد اقتصادی است

سید سعید حیدری‌طیب امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به چالش‌های جهانی که کشور ما با آن روبه‌رو است، لازم است با توجه به موضوع جهاد اقتصادی، با یک چشم‌انداز واقعی از کار و سرمایه بومی استفاده کنیم.

وی با تأکید براینکه باید توجه داشت که در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری در استان از کار و نیروی بومی استفاده شود، تصریح کرد: بیکاری در استان کرمانشاه وجود دارد و محرومیت‌ها نیز مشهود است لذا این مسائل لزوم تشکیل اتاق فکر برای حل این بحران را نشان می‌دهد.

کاندیدای منتخب مردم کرمانشاه در مجلس نهم افزود: باید این اتاق که برای حل مشکلات، محرومیت‌ها و معضل بیکاری استان ایجاد می‌شود، متشکل از نمایندگان و مسئولان متعهد با محوریت روحانیت باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سفر رهبر فرزانه انقلاب در سال گذشته به استان کرمانشاه، بسترهای مناسبی برای برطرف شدن محرومیت و بیکاری فراهم شده است که باید عملیاتی شود.

حیدری‌طیب با بیان اینکه باید در مجلس یک فراکسیون متشکل از نمایندگان مناطق محروم با عنوان توسعه و پیشرفت و رفع محرومیت شکل بگیرد، گفت: امیدواریم که چشم‌انداز پیشرفت‌های استان که چشم‌انداز درخشانی است در چهار سال آینده به نتیجه مطلوب خود برسد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول