اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیروز و امروز صورت گرفت

آستانه امامزاده عبدالله مازندران پذیرای 10 هزار مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: بخشدار امامزاده عبدالله (ع) آمل گفت: تنها در روز 13 و 14 فروردین ماه امسال بیش از 10 هزار نفر از گردشگران به آستانه امامزاده عبدالله (ع) مسافرت کردند.

آستانه امامزاده عبدالله مازندران پذیرای 10 هزار مسافر نوروزی

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان کرد: تنها در روز 13 و 14 فروردین ماه امسال بیش از 10 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی به آستانه امامزاده عبدالله (ع) مسافرت داشته و به زیارت پرداختند.

وی تصریح کرد: بخش امامزاده عبدالله (ع) به خاطر در اختیار داشتن جنگل، جلگه، کوهستان و کوهپایه توانسته در روز طبیعت نیز میزبان خیل زیادی از همشهریان و هم‌استانی‌هایمان باشد.

عسگری‌پور با اشاره به اینکه بازدید از امامزاده عبدالله (ع) آمل که یکی از امامزادگان شاخص استان مازندران است در نوروز سال 1391 نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته با رشد بیش از 20 درصدی روبه‌رو بود، گفت: امسال به‌ دلیل فراهم آوردن امکانات رفاهی، مدیریت پارک‌ها و فضای سبز مدت اقامت مسافران از شش ساعت به 72 ساعت افزایش یافته که این امر یکی از دستاوردهای مهم ما در ابتدای سال بوده است.

بخشدار امامزاده عبدالله (ع) آمل با بیان اینکه در سال‌های گذشته مسافران نوروزی از این مسیر تنها تردد می‌کردند و کمتر قصد اقامت می‌کردند، تصریح کرد: امسال شاهد اقامت 72 ساعت به بالای مسافران بودیم.

وی با اعلام اینکه در روز طبیعت نیز 2 هزار کیسه زباله بین مسافران و همشهریان توزیع شد، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری میدانی زباله نیز در منطقه کوهستانی و خوش آب و هوای چلاو انجام شد.

عسگری‌پور استقبال از مسافران نوروزی، بازدید از 20 واحد بهداشتی، بازدید از نانوایی‌های بخش و همکاری دهیاران با پلیس راه را از دیگر اقدامات این بخشداری دانست و بیان کرد: صبح امروز نیز مراسم بدرقه مسافران نوروزی در بخش امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول