اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال

آمار تصادفات در لرستان 20 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان لرستان گفت: آمار تصادفات در ایام نوروز امسال در سطح محورهای مواصلاتی لرستان 20 درصد کاهش یافت.

آمار تصادفات در لرستان 20 درصد کاهش یافت

هویدا تزار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: در تعطیلات نوروز امسال متأسفانه تصادفات منجر به فوت در سطح محورهای مواصلاتی لرستان 33 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 71 درصد تصادفات منجر به فوت در لرستان مربوط به واژگونی خودروها بوده، گفت: تصادفات جرحی در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

فرمانده پلیس راه استان لرستان یادآور شد: در مجموع در ایام نوروز امسال آمار تصادفات در سطح محورهای مواصلاتی لرستان 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی در ادامه به تصادفات سال گذشته در لرستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در حوزه برون شهری با کاهش چشمگیر تلفات ناشی از تصادفات رانندگی مواجه بودیم به طوری که در این مدت تعداد کشته شدگان در محورهای مواصلاتی استان 90 نفر کاهش یافت.

تزار افزود: میزان تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 15 درصد کاهش یافته است.

وی هم‌چنین با اشاره به طرح نوروزی پلیس راه استان لرستان اظهار داشت: این طرح از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان روز 14 فروردین‌ماه سال جاری ادامه داشت.

فرمانده پلیس راه استان لرستان با اشاره به برپایی کانکس و چادر در قالب این طرح در سطح جاده‌های این استان بیان داشت: در این راستا بیش از 66 کانکس و چادر در حوزه راه‌های لرستان برپا شد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول