اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان اعلام کرد

فوت بیماران به دلیل نبود بیمارستان در ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: هفته گذشته هفت کشته و 13 مجروح بر اثر تصادفات جاده‌ای در ریگان داشتیم که یک نفر به دلیل نبود بیمارستان در مسیر جاده ریگان بم فوت شد.

فوت بیماران به دلیل نبود بیمارستان در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ صبح امروز در بازدید سرزده از شبکه و مرکز بهداشت شهرستان ریگان با اشاره به آمار تصادفات بالا طی هفته گذشته در این شهرستان خواستار راه‌اندازی هر چه سریع‌تر اورژانس بستری و بیمارستان در این شهرستان شد.

وی افزود: بیماران این شهرستان برای هرگونه مداوا مسیر 100 کیلومتری ریگان بم را طی می‌کنند که در این مسیر احتمال خطراتی برای بیماران وجود دارد.

برزنگ بیان داشت: طی هفته گذشته هفت کشته و 13 مجروح بر اثر تصادفات جاده‌ای در شهرستان ریگان داشتیم که یک نفر به دلیل نبود بیمارستان در مسیر جاده ریگان بم فوت شد.

فرماندار ریگان افزود: بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان که یکی از مصوبات سفر رئیس ‌جمهور به استان کرمان است و تاکنون در این شهرستان اجرایی نشده است.

برزنگ همچنین در بازدید از اداره برق ریگان اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از روستاهای شهرستان و شهر ریگان با افت شدید ولتاژ برق مواجه است به زودی با اجرای خط دوم انتقال برق مشکل افت ولتاژ در این شهرستان برطرف می‌شود.

فرماندار ریگان در بازدید سرزده از کمیته امداد این شهرستان نیز تأکید کرد: مهم‌ترین کار کمیته امداد شهرستان در این سال کار فرهنگی باشد.

برزنگ افزود: 3 هزار و 200 خانوار در این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی در بازدید از اداره آموزش و پرورش شهرستان ریگان بیان داشت: آینده یک نسل به دست شما است و اگر در تربیت یک نفر دچار غفلت شوید، سرنوشت یک نفر و یک نسل و جامعه را دچار مشکل می‌کنید.

فرماندار ریگان خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنید تا در رشد علمی دانش‌آموزان تأثیر مهمی ایفا کنید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول