اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت جهاد کشاورزی مهدیشهر بررسی کرد

موانع و مشکلات جذب تسهیلات توسط دانش‏آموختگان کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر از بررسی موانع و مشکلات دانش‏آموختگان بخش کشاورزی برای جذب تسهیلات در ماه گذشته خبر داد.

موانع و مشکلات جذب تسهیلات توسط دانش‏آموختگان کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، پرویز میراخورلو اظهار کرد: برگزاری دوره و کارگاه آموزشی، عقد قرارداد با شرکت‏های خدمات مشاوره‏ای برای اجرای آموزش‏های مهارتی و پیگیری در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از جمله اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر در ماه گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره‏ای به بهره‏برداران، معرفی دامداران به بانک برای دریافت تسهیلات، معرفی متقاضیان تسهیلات هدفمندی یارانه‏ها و احداث گلخانه در مجتمع گلخانه‏ای درجزین به مساحت 15 هزار مترمربع از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر در ماه گذشته بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر نظارت سه شرکت خدمات مشاوره‏ای برای مراحل داشت مزارع غلات و برگزاری استعلام اجرای طرح‏های حوزه آب و خاک را از دیگر اقدامات این مدیریت در ماه گذشته دانست.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول