اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی منوجان خبر داد

احداث 44 کیلومتر خطوط انتقال آب کشاورزی در منوجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان منوجان گفت: 44 کیلومتر خطوط انتقال آب کشاورزی با اعتبار 3 میلیون و 218 هزار ریال در این شهرستان احداث شده است.

احداث 44 کیلومتر خطوط انتقال آب کشاورزی در منوجان

محسن نوشادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان با اشاره به احداث 44 کیلومتر خطوط انتقال آب با اعتبار 3 میلیون و 218 هزار ریال در این شهرستان اظهار داشت: 12 هکتار از اراضی سنتی این شهرستان نیز با اعتبار 150 میلیون ریال تجهیز و نوسازی شده‌اند.

نوشادی با اشاره به لایروبی سه رشته قنات با اعتبار 200 میلیون ریال تصریح کرد: یک‌هزار و 250 متر مکعب آب استخر با اعتبار 750 میلیون ریال تأمین شده است.

وی ابراز داشت: در 33 هکتار محصولات باغی با اعتبار 100 میلیون ریال ارتقا و در 2 هزار و 983 هکتار، محصولات زراعی با اعتبار 98 میلیون ریال افزایش یافته‌اند.

نوشادی عنوان کرد: همچنین برای تکمیل و تعمیر ساختمان‌های اداری جهاد کشاورزی در شهرستان منوجان 150 میلیون ریال و ساماندهی مالکیت و صدور اسناد 19 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: طرح ترویج و آموزش کشاورزی با اعتبار 41 میلیون ریال برای 500 نفر در روز و طرح زنان روستایی با اعتبار 29 میلیون ریال نیز اجرا شده است.

نوشادی با اشاره به اختصاص 90 میلیون ریال اعتبار برای پژوهش‌های کاربردی در سال گذشته بیان داشت: سه مرکز خدمات کشاورزی در منوجان با اعتبار 58 میلیون ریال تجهیز و نوسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح مبارزه با جاروک لیموترش در باغ‌های شهرستان منوجان اجرا شده است، اذعان داشت: همچنین در 33 هکتار از اراضی طرح مبارزه با آفات همگانی با اعتبار 27 میلیون ریال اجرا شده است.ّ

نوشادی خاطرنشان کرد: طرح بهبود و افزایش تولیدات دامی در 153 رأس با اعتبار 43 میلیون ریال و بهبود تغذیه و جایگاه دام در 88 متر مربع با 82 میلیون ریال اعتبار انجام گرفته است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان منوجان اظهار داشت: مجتمع گاو شیری با اعتبار 3 میلیون و 200 هزار ریال و طرح آبزی‌پروری با اعتبار 85 میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های انجام شده، توسط این اداره است.

وی افزود: در 470 هکتار از اراضی این شهرستان طرح سیستم‌های آبیاری تحت فشار با اعتبار یک‌هزار و 152 میلیون ریال اجرا شده است.

نوشادی تصریح کرد: اصلاح نخیلات، احداث سیل‌بند، بندهای آبخیزداری ، حفر و جا‌به‌جایی چاه‌ها از جمله پروژه‌های دیگری است که توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان منوجان اجرا شده‌ است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول