اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد:

2.4 میلیون گردشگر داخلی و خارجی از سعدآباد بازدید کردند

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد گفت: 2.4 میلیون گردشگر داخلی و خارجی از سعدآباد بازدید کردند.

2.4 میلیون گردشگر داخلی و خارجی از سعدآباد بازدید کردند

غلامرضا وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در نوروز سال جاری از تمام توان و امکانات برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی بخش سعدآباد کمک گرفتیم و خدماتی مطلوب به مسافران نوروزی ارائه دادیم.

 

بخشدار سعدآباد عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و افزایش مسافران نوروزی از اولویت‌های مسئولان بخش سعدآباد در نوروز 91 بود و با تعامل و همکاری بسیار خوبی که میان مسئولان دستگاه‌های اجرایی این بخش وجود داشت توانستیم عملکردی بسیار خوب در این زمینه داشته باشیم.

 

وفایی بیان داشت: در نوروز 91 شاهد رشد 65 درصدی مسافرت‌های نوروزی به بخش سعدآباد بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود این آمار در سال جاری با توجه به ظرفیت بالای گردشگری سعدآباد افزایشی چشمگیر داشته باشد.

 

وی در همین راستا خاطر نشان کرد: آمار موجود از بازدید 1.5 میلیون گردشگر نوروزی از بخش سعدآباد در نوروز 90 حکایت از این دارد که این میزان در نوروز 91 به آماری قریب به 2.4 میلیون نفر مسافر نوروزی رسیده است.

 

این مسئول ابراز داشت: جاذبه‌های گردشگری بخش سعدآباد در نوروز جاری با استقبالی بی‌نظیر مواجه شد و علاوه بر مسافران نوروزی از استان‌های همجوار جمعیت کثیری از شهرستان‌های استان و بخش‌های همجوار از جاذبه‌های گردشگری بخش سعدآباد بازدید کردند.

 

بخشدار سعدآباد یادآور شد: یکی از مسائلی که در گردشگری نوروز 91 حائز اهمیت است بازدید گردشگران خارجی از جاذبه‌های گردشگری بخش سعدآباد است و در نوروز 91 شاهد بازدید گردشگرانی از کشورهای ترکیه، هلند و آلمان از جاذبه‌های گردشگری و ابنیه تاریخی بخش سعدآباد بودیم.

 

وفایی ادامه داد: تلاش برای امنیت و سلامت مسافران نوروزی از مسائل مهمی بود که در نوروز 91 از تمام توان و پتانسیل برای آن بهره گرفتیم و در این زمینه توانستیم رضایت خاطر مسافران و گردشگران نوروزی بخش سعدآباد را جلب کنیم.

 

بخشدار سعدآباد تصریح کرد: از تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش سعدآباد به دلیل همکاری مطلوبی که با ستاد تسهیلات سفر بخش سعدآباد داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول