اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران خبر داد

آغاز رقابت‌های لیگ فوتبال مازندران از اردیبهشت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از آغاز مسابقات لیگ فوتبال استان در رده‌های مختلف از نیمه دوم اردیبهشت ماه در سال جاری خبر داد.

آغاز رقابت‌های لیگ فوتبال مازندران از اردیبهشت

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: مراسم قرعه‌کشی این مسابقات هفته‌های آینده با حضور نماینده‌های باشگاه‌ها در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم قرعه‌کشی لیگ دوم فوتبال استان با شرکت 12 تیم در 22 فروردین با حضور نماینده‌های باشگاه‌ها در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در ادامه از قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتبال استان در روز  23 فروردین با حضور 13 تیم خبر داد و خاطرنشان کرد: در روز 29 فروردین نیز مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان با حضور 12 تیم در ساری برگزار می‌شود.

پازوکی در ادامه گفت: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال استان نیز در اول اردیبهشت ماه با حضور 13 نماینده باشگاه‌ها در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود. 

این مسئول تصریح کرد: در فصل گذشته تیم هیئت رزمندگان جویبار قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان شد و به لیگ زیر گروه دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران همچنین از قهرمانی تیم طپش قائمشهر در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان در فصل گذشته خبر داد و متذکر شد: این تیم با قهرمانی خود در لیگ دسته یک فوتبال استان موفق شد به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان صعود کند.

وی در پایان اذعان داشت: تیم‌های مقاومت جویبار در لیگ دسته دوم فوتبال استان و پرسپولیس صلاح‌الدین رویان نیز در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته شدند. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول