اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به سال گذشته صورت گرفت

رشد 20 درصدی پرواز خارجی از مقصد اصفهان در نوروز 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: در نوروز 91 رشد پروازهای خارجی نسبت به سال گذشته در اصفهان 20 درصد رشد داشته است.

رشد 20 درصدی پرواز خارجی از مقصد اصفهان در نوروز 91

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این که در ایام نوروز امسال استقبال خوبی از سفرهایی صورت گرفته است، اظهار داشت: از 25 اسفند تا 14 فروردین‌ماه 91 تعداد 812 پرواز داخلی 186 پرواز خارجی در اصفهان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سفرهای داخل کشور در ایام نوروز بیشتر صورت گرفته است، افزود: تعداد 77 هزار و 246 نفر در ایام نوروز سفر داخلی و نیز 32 هزار و 87 هزار نفر مسافر خارجی در ایام نوروز داشته‌اند.

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تصریح کرد: در ایام نوروز 998 پرواز انجام شده که با بهره‌گیری از امکانات 10 شرکت هواپیمایی داخلی و 9 شرکت هواپیمایی خارجی به بیش از 24 مقصد داخلی و 15 مقصد بین‌المللی پرواز بوده است.

وی با اشاره به اینکه 109 هزار و 333 نفر در ایام نوروز سفر هوایی داشته‌اند، ادامه داد: وزن بار داخلی 654 تن و وزن بار خارجی 514 تن بوده است.

قاسم‌زاده با اشاره به حجم بار یک هزار و 168 تنی سفرهای هوایی در ایام نوروز به رشد پروازهای داخلی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: رشد پروازهای خارجی در ایام نوروز در مقایسه با سال گذشته 20 درصد و پروازهای داخلی پنج درصد رشد داشته است.

وی هم‌چنین رشد مسافر داخلی را 17، رشد مسافر خارجی را 7 درصد عنوان کرد و گفت: رشد بار داخلی در این ایام 29 درصد و رشد بار خارجی 11 درصد با افزایش رو به رو بوده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول