اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان خبر داد

ارائه بیش از 1000 مقاله به دبیرخانه هیئت پزشکی ورزشی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: بیش از یک هزار مقاله به دبیرخانه هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی کشور ارائه شده که تنها 740 مقاله پذیرفته شده است.

ارائه بیش از 1000 مقاله به دبیرخانه هیئت پزشکی ورزشی

پویا دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بیش از یک هزار مقاله به دبیرخانه هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی ارائه شد که مورد داوری از سوی اساتید دانشگاه‌ها قرار گرفت که تنها 740 مقاله پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 400 نفر برای حضور در هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی که قرار است روز 13 اردیبهشت به مدت دو روز در اصفهان برگزار شود ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با توجه به روال معمول در هفته‌های آخر به یک هزار نفر برسد، برای شرکت در این کنگره تاکنون حضور مهمانان خارجی از کشورهای سوئیس، کانادا، هندوستان، ترکیه و مالزی قطعی شده است.  

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی کشور برای همه شرکت‌کنندگان امتیاز حرفه‌ای (12 امتیاز بازآموزی) دارد که برای ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی بیشتر از طریق سایت رسمی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی کشور به نشانی www.esmc.ir مراجعه شود.

وی هم‌چنین به مشکلات برگزاری این همایش اشاره کرد و بیان داشت: چنین برنامه‌ای در این گستره عظیم آبستن مشکلاتی است که البته کار مدیران برگزارکننده را سخت‌تر می‌کند و به طور مثال امروز اطلاع پیدا کردیم که ولاسکو سرمربی تیم والیبال کشورمان قرار بود یک کارگاه آموزشی یک روزه را برای مربیان استان و کشور داشته باشد که برنامه آماده‌سازی تیم ملی اعلام شد و مشخص شد که ولاسکو در زمان برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی کشور همراه تیم والیبال کشورمان به صربستان باید سفر کند.

دانشور در پایان از نهادهای مختلف تشکر و اضافه کرد: دانشگاه آزاد خوراسگان به دلیل عدم جدیت با برگزارکنندگان هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی کشور از لیست ما حذف شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول