اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان بشرویه:

بستر مناسب برای تولید محصولات خانگی بانوان را فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان بشرویه گفت: باید بستر مناسب برای تولید محصولات خانگی بانوان شهرستان را فراهم کنیم.

بستر مناسب برای تولید محصولات خانگی بانوان را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، نرگس رضوانی صبح امروز در جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان بشرویه اظهار داشت: در پی تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید زمینه و بستر مناسب را برای تولید محصولات خانگی و دخیل کردن بانوان در امر تولید فراهم کنیم.

وی ادامه داد: کار و سرمایه دو عامل اصلی برای ایجاد تولید هستند که لازم است از این عوامل با صیانت و کارآمدی در راستای تولید داخلی استفاده کنیم.

رضوانی با اشاره به نامگذاری سال جدید افزود: فرصت مناسبی به وجود آمده تا بانوان شهرستان به نوبه خود در بخش تولید فعالیت داشته باشند و وظیفه ما این است که شرایط و بستر مناسب را به ویژه در بحث مشاغل خانگی و ایجاد بازار مستمر و دائم برای فروش محصولات و تشویق بانوان در امر تولید فراهم کنیم.

مسئول کمیسیون امور بانوان شهرستان بشرویه به مشکلات موجود بانوان اشاره و تصریح کرد: بانوان در استفاده از ورزش‌ها دچار محدودیت بوده و اگر امکان ایجاد پارک مخصوص بانوان وجود داشته باشد بانوان نیز می‌توانند با آرامش ورزش کرده و زندگی سالمی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به قبول استاندار برای ساخت سوله بازار هفته‌ای و عرضه محصولات سنتی و خانگی و ایجاد فروشگاه دائمی برای فروش محصولات بانوان، ضرورت اختصاص این مکان احساس می‌شود.

فرماندار بشرویه نیز در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه و بیان مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: وظیفه ما در این برهه از زمان سنگین است و نباید به گونه‌ای عمل کنیم تا دشمنان به اسم دفاع از این بانوی گرامی سوءاستفاده کنند چرا که این خواست قلبی دشمن است.

غلامرضا پورسلطانی افزود: ما باید به فرزندان خود اهداف و ارزش‌های اسلامی را متذکر شده و مسائل و مشکلات موجود را موشکافانه برای آنها روشن کنیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن هفته سلامت و سالمندی و تأکید بر زندگی بهتر و طول عمر بیشتر افزود: پیامبر اکرم (ص) به احترام به افراد سالخورده و تکریم آنها تاکید کرده و این می‌طلبد تا در زمینه سلامت سالمندان تلاش کنیم و با سرکشی و ارائه توصیه‌های لازم در راستای ورزش و سلامت و برنامه‌ریزی اساسی در ایجاد جامعه‌ای سالم بکوشیم.

شهردار بشرویه نیز به ظرفیت نهفته نیروی انسانی در جامعه اشاره و تصریح کرد: این ظرفیت همان بانوان جامعه هستند که متاسفانه از آنها استفاده مناسب نمی‌شود.

حسن سلیمی افزود: اساس ارزش افزوده، تولید است و از آن جایی که منابع انسانی ما از منابع مالی غنی‌تر است با تولید علم، فکر، کشاورزی، صنعت و خدمات می‌توان ارزش افزوده تولید کنیم.

وی ادامه داد: تا تولید ایجاد نشود اشتغال رخ نمی‌دهد و اگر هم وجود داشته باشد کذایی و زود گذر است و با سنجیدن جوانب باید بکوشیم جامعه‌ای پویا و سالمی داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول