اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تأیید وزارت کشور

سازمان‌های شهرداری سبزوار به 9 سازمان افزایش یافت

خبرگزاری فارس: شهردار سبزوار گفت: با ارتقای سه اداره مدیریت پسماند، آرامستان‌ها و میادین میوه و تره‌بار و پس از تأیید وزارت کشور، تعداد سازمان‌های شهرداری سبزوار از شش به 9 سازمان افزایش یافت.

سازمان‌های شهرداری سبزوار به 9 سازمان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین مقصودی اظهار داشت: ارتقای سه اداره مدیریت پسماند، آرامستان‌ها و میادین میوه و تره‌بار به سازمان اثبات کرد که می‌توان کارهای نشدنی را به کارهای شدنی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: در روز معارفه خود به عنوان شهردار سبزوار، وعده‌ها و اهدافی همچون کوچک کردن بدنه شهرداری سبزوار، تخصصی کردن امور، خدمات‌دهی بهتر به شهروندان و مهم‌تر از همه ایجاد منابع درآمدی جدید و پایدار را مطرح کردم که خوش‌بختانه پس از گذشت هفت ماه هر یک از این وعده‌ها در حال تحقق است.

مقصودی تأسیس سازمان‌های مدیریت پسماندهای شهرداری‌‌ها و میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی را به عنوان یکی از اهداف مهم کاری شهرداری بیان کرد و گفت: خوش‌بختانه پیگیری شهرستانی و استانی در آخرین روز کاری سال 90 نتیجه داد و این مهم که قبلاً به تصویب شورای شهر و تدوین اساسنامه رسیده بود، پس از تأیید وزارت کشور به شهرداری سبزوار ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه از این پس امور مربوط به 3 سازمان رسماً از شهرداری منتزع و به سازمان‌های مزبور واگذار می‌شود، گفت: با بررسی ‌دقیق و نتیجه به دست آمده از عملکرد آقایان دلبری، فصیحی و مقصودی این افراد به عنوان رؤسای سازمان‌های مذکور در سمت‌های خود ابقا می‌شوند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول