اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

تخصیص بودجه به فعالیت‌های فرهنگ دینی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تخصیص بودجه به فعالیت‌های فرهنگ دینی در کنگان خبر داد.

تخصیص بودجه به فعالیت‌های فرهنگ دینی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت و قابلیت بسیار زیادی در حوزه فرهنگ و به ویژه در فرهنگ دینی و مذهبی است و تقویت این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: گسترش فرهنگ قرآنی و ترویج فرهنگ اسلامی مهم‌ترین اولویت متولیان فرهنگی است و نباید در این زمینه کوتاهی شود و جوانان باید به سمت فعالیت‌های فرهنگی و دینی تشویق شوند.

فرماندار کنگان از تخصیص بودجه فعالیت‌های فرهنگ دینی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: فرمانداری کنگان آمادگی کاملی برای تامین اعتبار طرح‌های حوزه تبلیغات اسلامی دارد و از اداره تبلیغات نیز انتظار داریم طرح‌های تاثیرگذار و ارزشمند را حمایت و پشتیبانی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز بیان کرد: از مسئولان شهرستان می‌خواهیم نسبت به تامین امکانات و تجهیزات تبلیغات اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی با تقدیر از فرماندار و بخشداران به دلیل همکاری با تبلیغات اسلامی گفت: در سال 91 برنامه‌های فرهنگی با قوت بیشتری دنبال می‌شود و این امکان‌پذیر نخواهد بود مگر اینکه با شوراها و دهیاران برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هماهنگی شود و این امر مشارکت ادارات و نهادها در اجرای برنامه‌های فرهنگی را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: در ایام فاطمیه شاهد برپایی برنامه‌های سوگواری در مساجد و حسینیه‌های مختلف شهرستان هستیم و در تمام ایام و مناسبت‌های سال جاری این امر تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول