اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

مردم به خودروهای اورژانس‌های اجتماعی بی‌توجهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: اورژانس‌های اجتماعی که با امکانات و ماشین 90 میلیون تومانی در اختیار شهروندان قرار گرفت به علت ناآگاهی، مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

مردم به خودروهای اورژانس‌های اجتماعی بی‌توجهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، روح‌الله ردایی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال 91 شهرستان قائمشهر دقایقی برای تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر حضور یافت.

ردایی با فرمایشی‌خواندن سازمان بهزیستی در زمان طاغوت و عدم ارائه خدمات به مستمندان و معلولان در آن دوران اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یادگار امام راحل برای جذب و جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به بی‌سرپرستان و بی‌بضاعت‌ها آغاز به کار کرد تا بر اساس تحقق اصل 29 و 21 قانون اساسی حاکمیت از بودجه‌های عمومی برای خدمت به مردم معلول و محروم استفاده کند.

وی افزود: بهزیستی نهاد تخصصی است که بنا بر دین و آیین و عرف ملت ما خدمات ارائه می‌دهد.

این مقام مسئول با تاکید بر مطالعه قوانین جامع حمایت از معلولان و مناسب‌سازی محیط برای این قشر از جامعه تصریح کرد: سازمان بهزیستی 62 درصد متولی خدمات‌دهی به معلولان است.

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: باید نیاز مراکز درمانی را برطرف کنیم چراکه اعتیاد وارد همه خانواده‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی مرزها و ورودی استان‌ها را برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر می‌بستند ولی اکنون باید احساس خطر کرد و درهای خانه‌هایمان را به روی اعتیاد ببندیم و به فرزندمان که بیش از نیم ساعت در اتاقی تنها مانده شک کنیم.

ردایی با انتقاد از عدم استقبال مردم برای شرکت در کلاس‌های مهارت‌های زندگی اذعان کرد: اورژانس‌های اجتماعی که با امکانات وسیع و ماشین 90 میلیون تومانی در اختیار شهروندان قرار گرفته تا به مشاوره‌های روانی افراد بپردازد به علت ناآگاهی، مورد بی‌توجهی مردم قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین بیان کرد: مهدهای کودک‌ و انجمن‌های خیریه باید توسط معتمدان اداره شود.

وی تعداد خدمت‌گیرندگان بهزیستی سال گذشته را در مازندران 429 هزار نفر ذکر کرد و افزود: یک‌هزار و 300 مرکز در استان مازندران زیر پوشش سازمان بهزیستی قرار دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم عباسعلی محمدزاده رئیس اداره بهزیستی قائمشهر به علت بازنشستگی تودیع و محمدعلی مرادیان به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول