اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دفتر "خیّرین یاران بشاگرد" محقق می‌شود

استقرار 110 باب سازه مسجد پیش‌ساخته در شرق هرمزگان

خبرگزاری فارس: دفتر خیّرین یاران بشاگرد که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های قابل توجهی را در امور خیریه زیر نظر مجمع خیّرین استان اصفهان داشته، اقدام به ایجاد 110 باب مسجد پیش‌ساخته در شرق هرمزگان می‌کند.

استقرار 110 باب سازه مسجد پیش‌ساخته در شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، بنابر گفته نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در این استان کمبود حدود 400 باب مسجد محسوس است.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی بارها و بارها از مسئولان دستگاه‌های مربوطه خواسته است در راستای رفع نیازها در این حوزه اقدامات کارآمد را به کار گیرند.

یادآور می‌شود بعضاً به ویژه در شرق هرمزگان مشاهده می‌شود که حتی برخی از اماکن عمومی نیز فاقد مساجد هستند.

مجمع خیّرین یاران بشاگرد یکی از انجمن‌های فعال در توسعه شرق هرمزگان در اقدامی قابل توجه ساخت و ایجاد 110 باب مسجد را در حوزه مذکور کلید زده است.

مسئول روابط عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب نیز در همین را راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب از احداث یک باب مسجد در این بیمارستان طی دو ماه آینده توسط دفتر خیّرین یاران بشاگرد که زیر نظر مجمع خیّرین استان اصفهان فعالیت می‌کند، خبر داد.

روح‌الله اکبرپور گفت: این مسجد به صورت پیش‌ساخته و به همت "دفتر خیّرین یاران بشاگرد" تا دو ماه دیگر در ضلع شمالی بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار این سازه را 70 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: دفتر خیّرین یاران بشاگرد زیر نظر مجمع خیّرین استان اصفهان این هزینه را تأمین کرده است.

اکبرپور با اشاره به این که دفتر خیّرین یاران بشاگرد، احداث 110 مسجد را در 110 نقطه در شرق هرمزگان برنامه دارد، عنوان کرد: نخستین مسجد از این تعداد در بیمارستان میناب احداث می‌شود.

مسئول روابط عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب گفت: این مساجد به صورت پیش‌ساخته و در متراژهای 150 متر، 300 متر و 600 متر طراحی و با توجه به میزان جمعیت هر منطقه در مکان‌های در نظر گرفته شده نصب می‌شوند.

وی در پایان اذعان دشت: مسجد در نظر گرفته شده برای بیمارستان میناب 300 متر است که نصب پایه‌های بتونی آن از امروز آغاز و تا دو ماه آینده نصب کامل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول