اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرودشت برگزار می‌شود

برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت گفت: هفته آینده به مدت سه روز مسابقات قرآن کریم با حضور بیش از یک‌هزار دانش‌آموز در مرودشت برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم

خدابخش شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در هفته آینده در مرودشت خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات از 23 تا 26 فروردین ماه جاری با حضور بیش از یک‌هزار دانش‌آموز دختر از شهرستان‌های شیراز، فسا، جهرم، کازرون و مرودشت در دو رشته حفظ و قرائت برگزار می‌شود.

شهبازی افزود: همزمان با برگزاری این مسابقات برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و محافل قرآنی با حضور اقشار مردم ولایت‌مدار این شهرستان و مراسم شبی با قرآن با حضور قاریان برجسته نیز برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم تشویق و ترغیب هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه و به ویژه قشر نوجوان و جوان در راستای حفظ و آموزش مفاهیم این کتاب معظم است چراکه ما باید جامعه را به سوی قرآنی شدن هرچه بیشتر سوق دهیم.

وی ادامه داد: پندها و پیام‌های کلام نورانی وحی برای الگو قرار دادن در زندگی سرآمد هر چیزی است و ما باید در این مسیر تلاش و کوشش کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت همچنین بیان داشت: از دیگر اهداف این مسابقات رشد و تعالی معرفت دینی و انس با قرآن به ویژه در جوانان و نوجوانان، بهره‌مندی از حفظ آیات و قرائت قرآن و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی الگوهای قرآنی در جامعه است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول