اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

نمایشگاه سلامت هرمزگان آغاز به ‌کار کرد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با فرارسیدن هفته سلامت نمایشگاه سلامت هرمزگان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این استان آغاز به‌ کار کرد.

نمایشگاه سلامت هرمزگان آغاز به ‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه مراسم آغاز به کار این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه 70 غرفه در بخش‌های مختلف امکانات و دستاوردهای حوزه سلامت استان به نمایش درآمده است.

محمد شکاری با بیان اینکه این نمایشگاه در سه بخش معرفی واحدهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات پزشکی و خدمات بهداشتی آغاز به ‌کار کرده است ادامه داد: معرفی واحدهای دانشگاه علوم پزشکی شامل بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، معاونت‌های دانشگاه و دانشکده‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش خدمات پزشکی نیز خدماتی نظیر ویزیت رایگان بیماران و غربالگری دیابت ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: در این نمایشگاه هم‌چنین خدمات بهداشتی شامل خدمات طب کار، دندان‌پزشکی، مشاوره‌های بیماری‌های رفتاری مانند ایدز، هپاتیت، سل، مراقبت‌های دوران بارداری، مشاوره تغذیه در بخش کودکان، میان‌سالان و سالمندان و روان‌شناسی نیز ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر خواهد ماند اظهار امیدواری کرد: این رویداد بتواند در حد انتظار نسبت به آگاه‌سازی هر چه بیشتر جامعه موثر واقع شود.

شکاری در پایان از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر و اذعان داشت: سعی شده در این نمایشگاه تمامی واحدها و بخش‌های مطرح شرکت داده شوند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول