اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا در خراسان‌جنوبی آغاز می‌شود

ثبت‌نام نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسا‌ن‌جنوبی از آغاز ثبت‌نام نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی در خراسان‌جنوبی از 20 فروردین ماه جاری خبر داد.

ثبت‌نام نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، سعید کسرایی‌نیا با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش اصلی وبلاگ‌نویسی دینی، مقالات و تولیدات دیجیتال و هنر و فناوری طراحی شده، اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از 20 فروردین تا 30 اردیبهشت سال جاری از طریق گوناگون ثبت‌نام کنند.

وی گفت: این جشنواره برای نخستین بار در استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی و چند دستگاه دولتی دیگر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسا‌ن‌جنوبی ادامه داد: این جشنواره که با پشتوانه تجربیات گذشته مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی و فعالیت کمیته ساماندهی فضای مجازی و رسانه‌ای طراحی شده، همواره به دنبال ایجاد فضایی متنوع و مشارکت پذیر در بین جوانان و فعالان دینی استان است.

کسرایی‌نیا تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند به وب‌سایت جشنواره به آدرس  www.mtw-dini.ir   و یا از طریق مراجعه به دبیرخانه مرکزی جشنواره به آدرس بیرجند خیابان طالقانی 13 جنب حسینیه ابن حسام ثبت‌نام به عمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره همه روزه صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 18 آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به متقاضیان شرکت در این جشنواره است.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسا‌ن‌جنوبی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 222373-0561 تماس و یا با مراجعه به ایمیل جشنواره به آدرس support@mtw-dini.ir  که این آدرس ایمیل برای جلوگیری از ربات‌های هرزنامه محافظت شده و برای مشاهده آنها نیاز به فعال کردن جاوا اسکریپت است به صورت آنلاین دریافت کننده پاسخ سئوالات خود باشند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول