اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در استان انجام می‌گیرد

برگزاری مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته هماهنگی و نظارت بر انتخابات مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: برای نخستین بار مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان مهران میرزایی صبح امروز در جلسه توجیهی تشکیل مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در بوکان اظهار داشت: هدف از تشکیل مجمع مشاوران ایجاد بستری مناسب برای مشارکت حداکثری کارکنان و اعضای هیئت علمی در فرآیند تصمیم سازی برای مدیریت و بهره‌مندی از خرد جمعی و اخذ نظرات کارشناسی است.

وی مشاوران را بازوان اجرایی مدیران اعلام کرد و افزود: یکی از نقاط قوت این طرح این است که بانی اصلی آن خود ریاست دانشگاه بوده است و این خود پشتوانه مناسبی برای اجرای بهینه این طرح در سطح دانشگاه می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: کاندیداهای حضور در این مجمع می‌توانند از تاریخ دوم تا هفتم اردیبهشت امسال ثبت‌نام کنند و انتخابات در روز 17 اردیبهشت 91 برگزار خواهد شد.

میرزایی افزود: مجمع مشاوران دانشگاه دارای دو بخش اصلی است که شامل کمیته‌های مراکز آموزشی و شبکه‌ها و شورای مرکزی مجمع مشاوران می‌شود.

وی بیان داشت: شبکه‌ها و شورای مرکزی مجمع مشاوران نیز شامل رئیس کمیته‌های مراکز آموزشی و دانشکده‌ها و رئیس کمیته مرکز بهداشت ارومیه می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول