اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

روند اجرای پروژه‌های راه‌آهن خرم‌آباد و بروجرد مطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: روند پیشرفت کار پروژه‌های راه‌آهن خرم‌آباد و بروجرد در مقایسه با پروژه‌های مشابه کشور، مثبت و قابل قبول است.

روند اجرای پروژه‌های راه‌آهن خرم‌آباد و بروجرد مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده امروز در بازدید از روند اجرای پروژه راه‌آهن خرم‌آباد و بروجرد با بیان اینکه با تعامل و هم‌دلی امروز شاهد پیشرفت و توسعه لرستان هستیم، گفت: اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی و زیربنایی که به طور طبیعی در درازمدت به نتیجه می‌رسند، تنها راهکار علمی و اساسی توسعه همه‌جانبه لرستان است.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی سه طرح مهم عمرانی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد - اندیمشک، راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر و آزادراه خرم‌آباد - اراک با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته را از جمله اقدامات مهم مدیریت اجرایی استان در زمینه تأمین و توسعه زیرساخت‌ها برای عمران لرستان عنوان کرد و گفت: همین چند طرح مهم عمرانی سرمایه‌ای معادل 4 تا 5 هزار میلیارد تومان را به خود اختصاص داده‌اند.

دهمرده در ادامه بازدید از روند اجرای پروژه راه‌آهن خرم‌آباد و بروجرد گفت: این پروژه شامل دو راه‌آهن منطبق بر هم دورود - خرم‌آباد - اندیمشک و راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر و آزادراه خرم‌آباد - اراک است، که نقطه آغازین عملیات اجرایی آن با حضور ر‌ئیس جمهور در سال گذشته شروع شد.

استاندار لرستان گفت: در روند اجرای این پروژه در حال حاضر ما منتظر آماده‌سازی دو کیلومتر از روند پروژه بودیم که خوش‌بختانه 10 کیلومتر تحویل ما داده شده است، که از این نظر روند پیشرفت کار در مقایسه با پروژه‌های مشابه کشور که قانونی شده‌اند و هنوز شروع به کار نکرده‌اند‌، قابل قبول و تحسین برانگیز است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات قانونی این پروژه رفع شده است، یادآورشد: این پروژه که عملیات اجرایی آن توسط رئیس جمهور آغاز شد، در بودجه سال 91 شناسنامه‌دار و متولد می‌شود.

دهمرده از همه مسئولان خواست با تعامل و هم‌دلی در پیشرفت استان قدم بردارند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول