اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان‌وبلوچستان صورت می‌گیرد

صدور پروانه کسب برای فروشگاه‌های اینترنتی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: برای واحدهای اقتصادی که فعالیت اینترنتی دارند، پروانه کسب صادر می‌شود.

صدور پروانه کسب برای فروشگاه‌های اینترنتی

ایرج حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برای واحدهای اقتصادی که تمایل دارند در فضای سایبر از طریق شبکه‌های رایانه‌ای از جمله اینترنت فعالیت کنند، پروانه کسب صادر و ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: فروشگاه الکترونیکی واحد اقتصادی است که فعالیت آنها در فضای سایبر و از طریق شبکه‌های رایانه‌ای از جمله اینترنت بوده و توسط اشخاص حقیقی و یا حقوقی با دریافت پروانه کسب دایر و مشغول به فعالیت هستند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: افراد صنفی حقیقی یا حقوقی می‌توانند پس از انجام مراحل قانونی و پس از اخذ پروانه کسب در فضای سایبر نسبت به ارائه کالا و خدمات اقدام کنند.

حسن‌پور بیان کرد: با گسترش روز افزون فروشگاه‌های الکترونیکی (‌سایت‌های تجاری در اینترنت) در دنیا و کشور ورود آنها به جریان داد و ستد در بازارهای داخلی و ارائه کالا و خدمات گوناگون از طریق اینترنت، ضرورت ساماندهی و قانونمند کردن فعالیت و نظارت بر آنها را ایجاب می‌کند.

وی گفت: بر همین اساس ضوابط لازم برای صدور پروانه کسب و ساماندهی فعالیت فروشگاه‌های الکترونیکی در وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از متقاضیان ایجاد فروشگاه‌های الکترونیکی خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایت الکترونیکی www.enamad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول