اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازرسی‌های اخیر صورت گرفت

کشف بیش از 50 میلیون ریال تخلف در حوزه آرد و نان یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از کشف 54 مورد واحد متخلف در زمینه آرد و نان در مرکز این استان خبر داد و ارزش ریالی تخلفات کشف شده را 57 میلیون ریال عنوان کرد.

کشف بیش از 50 میلیون ریال تخلف در حوزه آرد و نان یاسوج

محمدحسین حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه بازرسان این سازمان به صورت فعال وضعیت اصناف را بررسی کرده و تمام تلاش خود را در جهت کنترل بازار به عمل می‌آورند اظهار کرد: 205 هزار مورد بازرسی‌ از واحدهای تولیدی صنعتی،‌ تولیدی صنفی، خدماتی، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان در 11 ماه گذشته صورت گرفته  است.

وی افزود: در جریان این بازرسی‌ها تعداد 5 هزار و 601 مورد پرونده در واحد امور صنفی مبنی بر گران‌فروشی، عدم درج قیمت و دیگر تخلفات صنفی در واحد نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.

وی ارزش ریالی این پرونده‌ها را یک‌میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی‌ها حوزه آرد و نان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان خاطرنشان کرد: در دو ماه پایانی سال جاری بازرسی از نانوایی‌های مرکز استان به صورت مستمر انجام شده که در این بازرسی‌ها 54 مورد واحد متخلف شناسایی شدند.

حیدرپور در پاسخ به این سؤال که بیشترین تخلفات کشف شده در حوزه آرد و نان در چه زمینه‌هایی بوده است، ابراز داشت: بیشترین تخلفات صورت گرفته در بخش نانوایی‌ها را گران‌فروشی و مشکلات کیفی نان تشکیل می‌داد که با متخلفان برخورد جدی صورت گرفت.

وی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف در بخش آرد و نان در دو ماهه اخیر 57 میلیون ریال است.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول