اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری

واحدهای مسکن مهر چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از تکمیل عملیات گازرسانی به تمامی پروژه‌های مسکن مهر این استان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

واحدهای مسکن مهر چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‎شود

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی کارکنان این شرکت، شبکه گاز استان چهارمحال و بختیاری از پایداری بسیار خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های مهم شرکت گاز در سال 91، گفت: بهره‌مندی حدود 45 روستای جدید از گاز طبیعی، افزایش تعداد خانوار گازدار این استان از 87 به 89 درصد، آغاز عملیات اجرایی خط انتقال پتروشیمی لردگان، تکمیل و بهره‌برداری از خط انتقال 20 اینچ فولاد چهارمحال-شهرکرد، بهره‌برداری از خط انتقال 10 اینچ تقویتی اردل، واگذاری بخش اعظم خدمات شرکت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت از جمله این برنامه‌‎ها محسوب می‌شود.

هیبتیان ادامه داد: بهره‌برداری از سیستم جدید مشترکان گاز این استان، بهره‌مندی تمامی قطب‌ها و نواحی صنعتی از گاز طبیعی، بازنگری کلی و بازسازی و مقاوم‌سازی هشت شهر این استان که از قدمت شبکه بالای 15 سال برخوردارند، اجرای خط انتقال تقویتی بروجن، تکمیل تمامی پروژه‌های مسکن مهر این استان از دیگر این برنامه‌ها به‌شمار می‎رود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری جذب حدود 15 هزار مشترک جدید را از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال ‌جاری برشمرد و گفت: آغاز عملیات استفاده از کنتورهای هوشمند به‌ جای کنتورهای قدیمی، اجرایی کردن سیستم قرائت از راه دور ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز این استان، اجرایی 22 نفر ساعت آموزش در سطح شرکت از دیگر این برنامه‌ها است.

وی تعداد خانواده‌های زیرپوشش گاز طبیعی در این استان را 199 هزار و 448 خانوار عنوان کرد و گفت: به منظور گازرسانی به نقاط مختلف این استان بالغ بر 4 هزار و 246 کیلومتر شبکه‌گذاری صورت گرفته که یک‌هزار و 998 کیلومتر آن مربوط به نقاط شهری و دو هزار و 248 کیلومتر آن مربوط به نقاط روستایی است.

هیبتیان خاطرنشان کرد: در این استان همچنین به 23 شهرک‌ صنعتی گازرسانی شده و 30 جایگاه‌ سوخت سی‎ان‏جی در این استان فعال است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سه شهرستان بروجن، فارسان و شهرکرد این استان حدود 99 درصد جمعیت شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردارند که به زودی با تکمیل شبکه، جشن تکمیل گازرسانی در این سه شهرستان برگزار خواهد شد.

وی طول خطوط شبکه گازرسانی در این استان را 472 کیلومتر عنوان کرد و گفت: شمار روستاهای گازدار در این استان 330 روستا و شهرهای گازرسانی شده 31 شهر است.

هیبتیان در خصوص تعداد روستاهای گازرسانی شده در سال جاری گفت: امسال شبکه گازرسانی 75 روستا تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید که از این تعداد، 35 روستا در شهرستان کوهرنگ، 12 روستا در شهرستان اردل و مابقی در دیگر شهرستان‌های این استان واقع هستند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول