اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان خبر داد

خدمت‌رسانی 41 دفتر خدمات مخابراتی در کردستان

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان کردستان از خدمت‌رسانی 41 دفتر خدمات مخابراتی در این استان خبر داد و گفت: این تعداد دفاتر در ایام تعطیلات نوروز فعالیت داشتند.

خدمت‌رسانی 41 دفتر خدمات مخابراتی در کردستان

محمد سعید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: از این تعداد هفت دفتر ارتباط مخابراتی در مناطق مختلف سنندج، چهار دفتر در کامیاران، سه دفتر در دیواندره و دو دفتر در بیجار، نیازهای مخابراتی شهروندان و مسافران را برطرف می‌کردند.

وی افزود: همچنین هفت دفتر مخابراتی در مریوان و سروآباد، دو دفتر در بانه، 14 دفتر در شهرستان سقز و دهگلان فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این دفاتر در ایام نوروز از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر و سه بعدازظهر تا پنج عصر خدمات لازم را به مراجعان ارائه دادند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کردستان با اشاره به اینکه شرکت مخابرات کردستان در زمره نهادهای خدمت‌رسانی توأم با رویکردهای اقتصادی است، یادآور شد: این شرکت به تداوم فعالیت‌های خود در تمام ایام می‌پردازد و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

احمدی با بیان اینکه مردم در روزهای عید در طول سال، از تلفن‌های ثابت و همراه برای ارسال پیامک‌های تبریک و شادباشِ بیشتر استفاده می‌کنند، خواستار بهره‌گیری صحیح و مناسب از این امکانات و تجهیزات برای تدوام و برقراری ارتباط مخابراتی درتمام ایام شد.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش مجموعه مخابرات استان خدمت صادقانه به مردم است، گفت: به همین منظور در حال حاضر 196 دفتر خدمات مخابراتی شهری و 191 دفتر مخابراتی روستایی در سطح استان به عنوان پیشخوان دولت الکترونیک راه‌اندازی و مشغول به کار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان در پایان سخنان خود به حساسیت و نوع خدمات این شرکت در راستای ایجاد برقراری ارتباط بین شهرها و روستاها و همچنین رفع نیازهای مشترکان اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ما بهبود کیفیت خدمات مخابراتی است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول