اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز سال 1391 صورت گرفت

بازدید 157 هزار نفر از موزه و کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: در نوروز امسال بیش از 157 هزار و 600 نفر از زائران و مجاوران از موزه و کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بازدید و استفاده کردند.

بازدید 157 هزار نفر از موزه و کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، مهدی قیصری‌نیک اظهار داشت: از مجموع 137 هزار و 657 نفر بازدید کننده تعطیلات نوروزی موزه آستان قدس رضوی، تعداد 122 هزار و 327 نفر از موزه مرکزی، تعداد 11 هزار و 640 نفر از گنجینه‌های قرآن و هدایای مقام معظم رهبری و تعداد 3 هزار و 690 نفر از موزه مردم‌شناسی بازدید کردند.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: آمار بازدیدکنندگان تعطیلات نوروزی در تمامی گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل افزایش داشته است که این نشان علاقه‌مندی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) به موزه آستان قدس رضوی است.

وی با بیان اینکه گستردگی و تنوع آثار فرهنگی، تاریخی، هنری و معنوی سبب شده است که بخش مهمی از زائران، بازدید از موزه حضرت رضا(ع) را در برنامه سفر خود قرار دهند، افزود: در راستای رضایتمندی مردم و ارائه خدمات مطلوب پژوهشی و سیاحتی به مراجعان ساعت کار موزه در ایام تعطیلات نوروز سال 1391 از ساعت 8 تا 22 افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در این ایام تالارهای محققان و قفسه باز کتابخانه مرکزی از ساعت 8 تا 22 و کتابخانه تخصصی اهل‌بیت(علیهم السلام) به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) بود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول