اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه مددجویان بهزیستی

مشکل زمین مسکن مهر در اراک برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از حل مشکل زمین مسکن مهر مددجویان شهرستان اراک با مصوبه امروز شورای مسکن استان خبر داد.

مشکل زمین مسکن مهر در اراک برطرف می‌شود

حامد افراسیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در راستای حل مشکل مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد طرح نهضت مسکن مددجویی به همت بهزیستی در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کلید خوردن این پروژه از سال 89 بالغ بر 5 هزار و 20 خانوار از خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی در سراسر استان تقاضای خود را در سامانه ثبت‌نام مسکن مددجویی به ثبت رساندند که تاکنون 2 هزار و 200 واحد از 5 هزار واحد در استان تعیین تکلیف شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه 50 درصد از متقاضیان مسکن در شهر اراک هستند خاطر نشان ساخت: تامین زمین برای 50 درصد از متقاضیان در شهر اراک با مشکل مواجه بود که امروز و با دستور رئیس شورای مسکن مقرر شد 50 درصد از مشکل زمین با واگذاری زمین در شهر مهاجران برطرف شده و حل 50 درصد مشکل باقی‌مانده به بررسی و تامین زمین مناسب موکول شود.

افراسیابی ادامه داد: در شهر مهاجران نیز در حال حاضر یک هزار و 200 واحد در دست احداث است که عملیات 520 واحد به اتمام رسیده و به زودی واگذار خواهد شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: هم‌اکنون تعداد قابل توجهی واحد مسکونی در شهر ساوه در دست ساخت است که به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول