اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی خبر داد

برگزاری همایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس:‌ فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی از برگزاری همایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل در منطقه خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: این همایش قرار است در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری در مرکز استان برگزار شود.

برگزاری همایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا آذریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش گذشته پدافند غیرعامل در استان سمنان برگزار شد و مقرر شد همایش بعدی به میزبانی خراسان‌جنوبی و به دبیری فرمانده پدافند هوایی شرق کشور در اردیبهشت‌‌ماه سال جاری برگزار شود.

وی به اهمیت برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که مسئله اصلی، پدافند غیرعامل در همه جهات است و این مسئله اهمیت برگزاری این همایش را در منطقه مرزی خراسان‌جنوبی مشخص می‌کند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: ایران در تحریم اقتصادی به سر می‌برد.

*به روزرسانی تجهیزات ارتش در سال تولید ملی

آذریان ادامه داد:‌ در همه جهات به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از جوانان مرکز تحقیقات و پژوهش سازمان خودکفایی ارتش به جایی رسیده‌ایم که تحریم‌ها هیچ تاثیری بر روند ساخت تجهیزات جدید نظامی نداشته است.

وی افزود: اما باید بر اساس پیام امسال رهبری در راستای به روزرسانی تولیدات داخلی و ملی تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی به گوشه‌ای از توفیقات ارتش بعد از جنگ هشت ساله اشاره کرد و گفت: ارتش امروز در ساخت انواع تجهیزات جنگی خودکفا شده است و ساخت انواع نفربرها، تانک‌ها، هواپیماهای آذرخش و صاعقه و ناوشکن جماران توسط جوانان ارتش نشان داد که به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول