اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف یک ماه آینده

مرکز نگه‌داری معتادان پرخطر زن راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: بر طبق مصوبه شورای هماهنگی مواد مخدر مقرر شده است تا یک ماه آینده مرکز نگه‌داری معتادان پرخطر زن نیز راه‌اندازی شود.

مرکز نگه‌داری معتادان پرخطر زن راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن موحدیان اظهار داشت: به دلیل اینکه بخش قابل توجهی از متکدیان جمع‌آوری شده در محل خانه سبز معتاد هستند، باید برنامه‌ریزی‌های اصولی برای رفع مشکل آنان صورت گیرد که در این راستا جداسازی معتادان پرخطر از جمع متکدیان عادی ضروری است.

فرماندار مشهد ادامه داد: هم‌اکنون مرکز نگه‌داری معتادان پرخطر مرد، در سنگ‌بست به نگه‌داری این دسته از متکدیان می‌پردازد.

موحدیان تأکید کرد: بر طبق مصوبه شورای هماهنگی مواد مخدر مقرر شده است تا یک ماه آینده مرکز نگه‌داری معتادان پرخطر زن نیز راه‌اندازی شود.

وی نگه‌داری معتادان پرخطر را بسیار پرهزینه و امری تخصصی عنوان کرد و گفت: تکدی‌گری جرم است و کسی که چندین بار سابقه تکدی‌گری دارد باید ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع داده شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

فرماندار مشهد هم‌چنین به معضل ماندگار شدن متکدیان در خانه سبز اشاره کرد و افزود: بدین منظور باید با اعمال جریمه‌های نقدی یا ساز و کاری برای آموختن شغل و حرفه‌ای خاص مانع از ماندگاری طولانی مدت آنها در این مرکز شویم.

وی افزود: علاوه بر این با آموختن مهارت به آنان از رکود و ماندگاری آنان در مراکز نگه‌داری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/س3/ط40000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول