اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد

برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام (ره) در بقاع گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام (ره) در 940 بقاع این استان خبر داد.

برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام (ره) در بقاع گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی عصر امروز در جلسه‌ای به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی با تبریک ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: کاروان پیاده زائران مرقد امام (ره) گیلان هر سال در منطقه امامزاده هاشم (ع) مورد استقبال قرار می‌گیرند و پذیرایی می‌شوند.

وی از برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در 940 بقاع گیلان خبر داد و افزود: سخنرانی‌های متعددی پیرامون شخصیت امام (ره) در این بقاع برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این جلسه پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام (ره) را بی‌بدیل خواند و تصریح کرد: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 23 سال پس از رحلت امام (ره) تمام توجه‌ها به طرف انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام جمال یاری با اشاره به آشنایی نسل سوم انقلاب با آرمان‌های امام (ره)، ابراز داشت: آرمان‌های امام (ره) باید بیشتر برای نسل جوان تبیین شود.

وی، خواستار تشکیل کمیته علمی برای تبیین مسائل فرهنگی در ستاد سالروز ارتحال امام (ره) گیلان شد و بیان داشت: اجرای این برنامه‌ها باید انسجام داشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان بر اطلاع‌رسانی صحیح پیرامون شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این جلسه به شجاعت و شهامت امام (ره) اشاره کرد و گفت: نسل جوان تشنه تبیین بیشتر شخصیت امام (ره) است.

احمد اسماعیلی با بیان اینکه نقش امام (ره) و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی باید تبیین شود، افزود: اعزام خانواده شهدا در مراسم ارتحال امام (ره) در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان قرار دارد.

مدیرکل بیمه ایران استان گیلان نیز در این جلسه از بیمه تمام کاروان‌های سواره و پیاده مرقد امام (ره) خبر داد و اظهار داشت: کاروان‌های اعزامی از طریق ستاد ارتحال امام (ره) استان زیر پوشش بیمه ایران قرار می‌گیرند.

سید عبدالرضا حاجی وثوق با اشاره به افزایش دیه به 126 میلیون تومان در سال 91، بیان داشت: سازمان‌ها و نهادهای گیلان به منظور افزایش الحاق دیه برای کارکنان و خودروهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول