اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

حمایت از کار و سرمایه در جامعه یک وظیفه دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت از کار و سرمایه در جامعه اسلامی انجام وظیفه دینی است.

حمایت از کار و سرمایه در جامعه یک وظیفه دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز در جمع مدیران موسسه مالی و اعتباری مهر بسیج این استان، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به تولیدکنندگان و حمایت از کار و سرمایه در ایران اسلامی تکلیف الهی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، افزود: اوامر و منویات ولایت فقیه منشأ الهی دارند و خدمت‌رسانی به امر تولید و حمایت از کار و سرمایه در جامعه اسلامی انجام وظیفه دینی است.

سرافراز با تأکید بر اهمیت فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری، ادامه داد: قطع وابستگی از بیگانگان و رسیدن به قله‌های استقلال، خودکفایی، پیشرفت و توسعه نیازمند تلاش ملی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ائمه معصومین(ع) علاوه بر اهتمام در زمینه کار و تولید، سفارشات بسیار زیادی در این راستا داشته‌اند و ما نیز به عنوان پیروان آن بزرگواران باید دنباله رو فرمایشات ائمه اطهار(ع) باشیم.

وی تاکید کرد: عزم ملی، هوشمندی و همت همگانی در نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالای ایرانی و بهبود کیفیت اقلام تولید داخلی، گام بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکسته شدن نقشه تحریم همه‌جانبه است.

سرافراز با بیان اینکه با تولید ملی بسیاری از مشکلات جامعه از قبیل تورم، بیکاری و اشتغال حل و اقتصاد کشور شکوفا می‌شود، گفت: به طور یقین رسیدن به تولید مطلوب چیزی نیست که در طول یکسال تحقق یابد و اصولاً جهت‌دهی‌های مقام معظم رهبری در هر سال مخصوص یک سال خاص نیست.

وی یادآور شد: باید امکانات کشور را در راستای تقویت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیج کرد تا در پایان سال جهش بزرگی در این رابطه داشته باشیم.

سرافراز با اشاره به اینکه باید در حوزه مردم، حاکمیت و تولیدکنندگان برنامه‌ریزی لازم به منظور تحقق تولید ملی انجام شود، تصریح کرد: آنچه که مهم است فرهنگ‌سازی در این زمینه بوده تا با ارائه نظرهای مختلف، این فضا را به سمت کاربردی شدن سوق داده تا منجر به برنامه‌های اجرایی در این زمینه شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول