اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی آثار برگزیده انجام شد

معرفی نفرات برتر همایش منطقه‎ای پیشگیری از اعتیاد آزادشهر

خبرگزاری فارس: همایش منطقه پیشگیری از اعتیاد با محوریت دین شهرستان آزادشهر معرفی آثار برگزیده و افراد برتر به کار خود پایان داد.

معرفی نفرات برتر همایش منطقه‎ای پیشگیری از اعتیاد آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان دبیر همایش منطقه پیشگیری از اعتیاد عصر یکشنبه در مراسم اختتامیه این همایش گفت: با عنایت به اینکه دین اسلام یک دین کامل و جامع است که برای همه ابعاد زندگی طرح و برنامه دارد، لذا اصلی‌ترین هدف از برگزاری این همایش جلوگیری از بسط و گسترش اعتیاد در بین افراد یک جامعه با توجه به آیات، احادیث و روایات قرآنی است.

حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری خاطر نشان کرد: 92 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که بعد از نقد و بررسی توسط هیئت داوران حجت‎الاسلام مرتضی بذرافشان نویسنده و پژوهشگر، قربانعلی گنجی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر و جمشید راهمی کارشناس و پزشک ناظر در مراکز ترک اعتیاد استان 11 اثر برگزیده شد که ضمن تقدیر از صاحبان آثار برگزیده پنج اثر اول هم در همایش امروز قرائت می‎شود.

مراسم اختتامیه این همایش با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، روحانیون شیعه و سنی، صاحبان آثار ارائه شده، فعالان عرصه پیشگیری و درمان اعتیاد و گروهی از معتادان خود معرف پاک شده در مراکز ترک اعتیاد برگزار شد، ضمن اینکه علاوه بر قرائت آثار برگزیده توسط نویسندگان مقاله‎ها شرکت‎کنندگان در همایش از صحبت‎های کارشناسانه حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت‎الاسلام سیدمحمد حسینیان امام جمعه آزادشهر، حجت‎الاسلام مسعود دلاور استاد حوزه علمیه قم و مسعود علیرضایی جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان بهره‎مند شدند.

شنیدن صحبت‎های معتادان خودمعرف که پاک شده و سلامتی خود را به دست آوردند در کنار برگزاری نمایشگاه آشنایی با موادمخدر و ضررهای آن، پخش بروشور و دیدن نماهنگ‎های مرتبط با موضوع اعتیاد پخش پایانی این همایش بود که در تالار عجم شهرستان آزادشهر با حضور بیش از 300 نفر برگزار شد.

همایش منطقه‌ای پیشگیری از اعتیاد با محوریت دین با همکاری اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر معرفی آثار برگزیده و افراد برتر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول