اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دامغان خبر داد

کاهش 18 درصدی سرقت‏ها / 85 درصد سارقان دامغانی معتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کاهش 18 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: 85 درصد سارقانی که توسط پلیس دستگیر شده‏اند، معتاد هستند.

کاهش 18 درصدی سرقت‏ها / 85 درصد سارقان دامغانی معتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سمنان، غلامرضا کاظم‏زاده امروز در گفت‏وگویی که با هدف تشریح دستاوردهای 12 ماهه پلیس دامغان در سال گذشته در دفتر کار وی برگزار شد، در سخنانی وضعیت امنیتی این شهرستان را مناسب ارزیابی کرد.

وی در این زمینه اظهار کرد: وقوع جرایم در دامغان در سال 90 نسبت به سال قبل از آن، 10 درصد کاهش داشته است.

کاظم‏زاده گفت: سرقت که بخش عمده‏ای از مردم دامغان نسبت به وقوع آن حساسیت خاصی دارند با همراهی صمیمانه اقشار مختلف و البته تلاش شبانه‏روزی مأموران انتظامی، در این شهرستان 18 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان افزود : 97 درصد این افراد دارای مدارک تحصیلی دیپلم و کمتر از آن بوده و 62 درصدشان نیز مجرد هستند.

کاظم‏زاده در ادامه گسترش اعتیاد به مواد مخدر را یکی از معضلات اساسی در جامعه خواند و به اقدامات پلیس دامغان در مبارزه با این بلای خانمان‏سوز اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان تصریح کرد: در سال 90 نزدیک به 138 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد که نسبت به سال قبل از آن، هشت درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: در این خصوص، سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم و 200 نفر نیز به علت فعالیت در امر تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر دستگیر شده‏اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در بخش دیگری از این گفت‏وگو، با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از کاهش 50 درصدی حوادث رانندگی از نوع فوتی آن در معابر شهری دامغان خبر داد.

کاظم‏زاده گفت: تعداد کشته‏شدگان تصادفات در سطح شهر دامغان در سال 90 نیز نسبت به سال 89 از کاهش 50 درصدی برخوردار است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان هم‌چنین به کاهش 33 درصدی وقوع قتل اشاره کرد و اظهار داشت: خودکشی نیز در شهرستان دامغان، 40 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول