اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خبر داد

بهره‌مندی 200 عضو روستایی از خدمات کتابخانه پستی قم

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: 200 نفر از اعضای روستایی از خدمات کتابخانه پستی بهره‌مند شده و تاکنون 2 هزار کتاب برای آنها ارسال شده است.

بهره‌مندی 200 عضو روستایی از خدمات کتابخانه پستی قم

محمد مخلصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعال‌سازی کتابخانه پستی در روستاها اظهار کرد: این کتابخانه بر اساس نیازسنجی و میزان علاقه مخاطبان در روستاها اقدام به ارسال کتاب به همراه پاکت پستی به روستاها می‌کند تا مخاطب پس از مطالعه کتاب‌ها نسبت به ارسال کتاب‌ها اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: در هر ماه دو بار گردش کتاب انجام می‌شود و هر عضو چهار کتاب در هر ماه مطالعه می‌کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عنوان داشت: تاکنون 200 نفر عضو در روستاها جذب شده و برای این اعضا بیش از دو هزار جلد کتاب ارسال شده است.

وی با بیان اینکه 9 مرکز ثابت در سطح شهر وجود دارد گفت: این مراکز علاوه بر مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به امانت کتاب می‌پردازند و فعالیت‌های هنری در زمینه‌های خوشنویسی، نقاشی، سفال‌گری، انیمیشن و عکاسی در طول ایام سال انجام می‌دهند.

مخلصی یادآور شد: مرکز نجوم یکی دیگر از زیرمجموعه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده که فعالیت‌های نجومی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

وی برنامه‌های فرهنگی مانند قصه‌گویی، معرفی شخصیت، سرزمین، کاردستی، شعرخوانی، نمایشی، نمایش عروسکی، سرودخوانی، کارگاه‌های موسیقی،شعر و داستان، خوشنویسی، عکاسی و انیمیشن را از دیگر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ذکر کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های مذهبی در کنار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی گفت: فعالیت‌های مذهبی اگر با چاشنی ادبیات و هنر آمیخته شود می‌تواند زمینه‌ساز تفکر کودکان باشد و تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.

وی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول سال برنامه‌هایی مانند جشنواره قصه‌گویی، نمایش عروسکی، سرود، مسابقات کتابخوانی و اردو را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول