اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

متمولین زنجانی از دریافت یارانه انصراف دهند

خبرگزاری فارس:معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: در راستای اجرای مطلوب مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها همشهریان متمول که توانایی مالی دارند، با مراجعه به سایت refahi.ir انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کنند.

متمولین زنجانی از دریافت یارانه انصراف دهند

سعید عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و همگام با کشور، برنامه‌ریزی‌های لازم در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان آماده برگزاری مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها است، تصریح کرد: امیدواریم مردم، مسئولان و متولیان امر در راستای اجرای مطلوب این مرحله نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از آمادگی کامل برای برگزاری این مرحله برخوردار است، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست نیز استان زنجان به نحو مطلوبی این قانون را در استان اجرایی کرده است، افزود: در مرحله دوم نیز مسئولان و مردم آماده اجرای این قانون هستند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود از ارسال پیامک‌های درخواست انصراف از دریافت یارانه‌های نقدی به گروهی از شهروندان خبر داد و یادآور شد: سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها در اسفند ماه سال گذشته پیامک‌هایی برای برخی شهروندان در راستای انصراف از دریافت یارانه نقدی ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه در این پیامک‌ها از مردم درخواست شده است خود انصرافی خود را از دریافت یارانه اعلام کنند، افزود: افراد علاقه‌مند به خود انصرافی ضروری است برای انتخاب گزینه مورد نظر خود به سامانه refahi.ir مراجعه کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه انصراف از دریافت یارانه‌ها به هیچ وجه اجباری نیست، یادآور شد: افرادی که برای آنها پیامک ارسال شده و مایل به ادامه دریافت یارانه هستند، حتما باید به این سایت مراجعه و وضعیت دریافت یارانه خود را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه برای سرپرستان خانوارهایی که پیامک انصراف از دریافت یارانه برای آنها ارسال شده بود، مبلغ یارانه واریز نشده است، خاطرنشان کرد: با مراجعه به سایت اعلام شده و تعیین وضعیت این مبالغ قابل دریافت است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول