اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز خبر داد

بهره‌برداری از 600 پروژه عمرانی در شهرستان تبریز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز از بهره‌برداری 600 پروژه عمرانی در سه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 600 پروژه عمرانی در شهرستان تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی عصر امروز در دیدار مدیران و معاونان فرمانداری شهرستان تبریز با استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از برگزاری مرحله نخست انتخابات مجلس، اظهار کرد: بصیرت و موقعیت شناسی مردم فهیم تبریز در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، حماسه ماندگار در تاریخ انتخابات مجلس است.

وی افزود: در انتخابات مجلس هشتم حدود 200 هزار نفر در شهر تبریز در انتخابات شرکت کرده بودند که در انتخابات نهم به 464 هزار نفر رسیده است که از حدود 23 درصد رشد برخوردار است.

مردم تبریز در انتخابات نهم بزرگ‌منشی و بصیرت را به زیبایی تفسیر کردند

چمنی تصریح کرد: مردم تبریز در انتخابات نهم، بزرگ منشی، بصیرت و حماسه‌آفرینی را به زیبایی تمام تفسیر کردند.

فرماندار تبریز ارتباط با مردم و توجه به شأن و جایگاه آنان، دیدارهای چهره به چهره و ملاقات‌های مردمی استاندار در مساجد و برگزاری نشست‌های اداری شهرستان تبریز در بخش‌ها و دهستان‌ها را در رضایت‌مندی مردم موثر خواند.

وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و تنگاتنگ اصحاب رسانه و صدا و سیما در برگزاری مطلوب انتخابات اظهار کرد: یکی از ابتکارات خوب در شهرستان تبریز، تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بود که واقعاً در انعکاس اخبار و اطلاعات انتخابات سنگ تمام گذاشتند و در شور و شعور انتخاباتی سهم بسزایی داشتند.

* بهره‌برداری از 600 پروژه عمرانی شهرستان تبریز

فرماندار تبریز همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد شهرستان تبریز گفت: در هر سال به طور میانگین حدود 200 پروژه در شهرستان تبریز با معدل اعتبار 150 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است که این تعداد جدا از پروژه‌های قابل توجه شهرداری است. 

وی افزود: فرمانداری تبریز در ارزیابی طرح‌های عمرانی در بین فرمانداری‌های دیگر مقام دوم استانی و همچنین در ثبت فرصت‌های شغلی جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است.

چمنی همچنین با ارائه گزارشی از فعالیت پنج اکیپ نظارتی فرمانداری تبریز در تعطیلات نوروزی، برای ارزیابی فعالیت نهادهای مربوط به گردشگری و استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: موزه‌ها، پارک‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، مراکز حمل و نقل درون شهری و برون شهری، ترمینال‌ها و موارد مختلف دیگر مورد رصد این اکیپ ها قرار داشته و این امر در تابستان به طور وسیع و منسجم‌تر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح برنامه‌های سال 91 با بیان اهمیت حرکت به سمت برنامه‌های راهبردی اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی در اولویت نخست برنامه‌های فرمانداری تبریز قرار دارد که با برنامه‌ریزی لازم و با شناسایی و جانمایی طرح‌های واگذاری و حمایت از طرح‌های مجتمع کوچک تولیدی، فرآیند مناسب توسعه کشاورزی و اشتغال پایدار را به جدیت پیگیری می‌کنیم.

فرماندار تبریز همچنین با ارائه گزارشی از نشست‌ها و جلسات گروه‌های کاری شهرستان خاطرنشان کرد: اکثر مصوبات گروه‌های کاری شهرستان تبریز در سال 90 اجرایی شده است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول