اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

مسیر آبپخش تا پل کلل تعریض می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از تعریض مسیر آبپخش تا پل کلل خبر داد.

مسیر آبپخش تا پل کلل تعریض می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی امشب در نشست با اعضای شورای اداری آبپخش اظهار داشت: راه‌سازی و تلاش برای عمران و آبادانی راه‌ها یکی از مسائل مهمی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش با حساسیت خاص در این راستا پیگیری‌هایی انجام داده‌اند.

شهردار آبپخش از تعریض مسیر آبپخش تا پل کلل خبر داد و عنوان کرد: تعریض مسیر آبپخش تا پل کلل که یکی از مسیرهای پرتردد و پرترافیک شهرستان دشتستان است یکی از مهم‌ترین نیازهایی است که در زمینه راه در آبپخش احساس می‌شود و در ماه‌های گذشته پیگیری‌هایی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در این راستا انجام شده است.

موسوی بیان داشت: عرض کم و ترافیک بالای این خیابان در سال‌های اخیر باعث وقوع تصادفاتی شده که با تعریض این مسیر تا پل کلل می‌توان میزان تصادفات را کاهش داد و زمینه‌ساز افزایش امنیت مردم و رانندگان و سلامت ایشان شد و از مسئولان راه و شهرسازی استان انتظار داریم در این راستا همکاری مطلوب داشته باشند.

وی در همین راستا اضافه کرد: به منظور تعریض این مسیر با هماهنگی‌های شورای اسلامی شهر آبپخش و اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان معدن مخروط برای عملیات اجرایی این طرح تعیین شده و در اختیار مسئولان راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: نیوجرسی‌هایی که در مسیر خروجی آبپخش به سمت برازجان قرار دارد در سال‌های اخیر خطرات زیادی را برای رانندگان به وجود آورده و شهرداری آبپخش خواهان تغییر یا حذف این نیوجرسی‌ها است.

شهردار آبپخش بیان داشت: به دلیل عرض کم مسیر در پایان نیوجرسی‌ها رانندگانی که قصد برگشت در این مسیر را دارند با مشکلات فراوانی باید دست و پنجه نرم کنند.

موسوی خاطر نشان کرد: متراژ پایان تقاطع‌ها باید به شکلی باشد که برای رانندگان امکان قرارگیری اتومبیل در حاشیه آن وجود داشته باشد ولی عرض کم جاده و نیوجرسی‌های موجود سبب آن شده که رانندگان هنگام خروج با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنند و همکاری مسئولان اداره راه و شهرسازی در تعریض این مسیر می‌تواند زمینه‌ساز رفع این مشکلات باشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول